کتاب غلبه بر احساسات منفی

Master your emotions
(مربی خودت باش)
کد کتاب : 71442
مترجم :
شابک : 978-6229435212
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غلبه بر احساسات منفی اثر تیبو موریس

آیا تا به حال فکر کرده اید…
... در مورد افکارتان؟

آیا نسبت به موارد منفی تعصب دارید؟
درک چگونگی عملکرد احساسات و عواطف منفی اولین قدم است. سپس باید یاد بگیریم که چگونه آن احساسات را دوباره برنامه ریزی کنیم و آنها را برگردانیم. زندگی شادتر ممکن است اگر مراحل را دنبال کنید.
این برنامه کار می کند.
بیش از 100000 نسخه فروخته شده است.
در این کتاب ارزشمند و مفید یاد خواهید گرفت:

31 استراتژی مقابله ای ساده
چگونه احساسات خود را برای خودتان بکار گیرید.
فرمولی برای برنامه ریزی مجدد ذهن
یک کتاب کار قابل دانلود رایگان، و خیلی، خیلی بیشتر!
نویسنده فردی درونگرا بود که خجالتی بودن او را از رسیدن به نتایجی که در زندگی می خواست باز داشت. وقتی تصمیم گرفت زندگی خود را وقف بهتر شدن کند، همه چیز تغییر کرد. این داستان اوست و اینکه چگونه شادی یافته است.
این طرحی برای تحول شما نیز خواهد بود.
شما این برنامه کاربردی و بدون حاشیه را دوست خواهید داشت، زیرا زمانی که تصمیم بگیرید بر احساسات خود مسلط شوید به نتایج آسانی دست یافتنی می شود.

کتاب غلبه بر احساسات منفی

تیبو موریس
تیبو نویسنده بیش از 20 کتاب از جمله پرفروش ترین کتاب‌های آمازون، "مربی خودت باش" است که نزدیک به 200000 نسخه فروخته است و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. ماموریت تیبو کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، کار او را دوست خواهید داشت.
نکوداشت های کتاب غلبه بر احساسات منفی
این اثر به من مکانی برای رفتن می دهد که باعث می شود احساس بهتری نسبت به وضعیت فعلی خود داشته باشم و به من امید به آینده می دهد. - کیمبرلی

بزرگترین برداشت من تا کنون (هنوز تمام کتاب را تمام نکرده ام) این است که من احساساتم نیستم. احساسات می آیند و می روند و من هنوز همانی هستم که هستم! ایتزل

قسمت هایی از کتاب غلبه بر احساسات منفی (لذت متن)