کتاب چه هوایی را دوست داری

Che Havaee ra doost dari
کد کتاب : 73333
شابک : 978-9643915933
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 26
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چه هوایی را دوست داری اثر زهره پریرخ

این اثر از مجموعه کتاب‌های تصویری «قصه، فکر، گفت‌وگو» است که در پایان آن پرسش‌هایی مطرح می‌شود و گفت‌وگو در باره‌ی قصه را برای کودکان ممکن می‌کند. بزرگ‌ترها می‌توانند کتاب را در اختیار کودکان قرار دهند تا آن‌ها به دقت تصویر آن را ببینید، همراه با کودک، قصه بخوانند و در باره قصه به گفت‌وگو بپردازند. بر همین اساس این کتاب، داستان‌های حیوانات مختلف را در یک روز ابری و بارانی روایت می‌کند که گربه و گوسفند غمگین و بی‌حوصله‌ می‌شوند ولی قورباغه‌ها از خوشحالی فریاد می‌زنند و ادامه داستان.

نویسنده در پایان این کتاب نکته‌هایی همچون ایجاد محیط صمیمی و راحت، نشستن پدر و مادر و کودک در یک سطح کنار هم، قطع نشدن جریان گفت‌ و شنود در باره‌ قصه و... را یادآور شده است. کتاب ۲۶ صفحه‌ای «چه هوایی را دوست داری؟ مناسب گروه سنی «الف» (۵ تا ۷ سال) است.

کتاب چه هوایی را دوست داری

زهره پریرخ
زهره پریرخ متولد 15 شهریور 1338 از مشهد است. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مدیریت به پایان رسانده است. پریرخ نویسنده مجموعه 9 جلدی «چرا پنج وجبی» است.زهره پریرخ کارشناس کانون پرورش فکری از سال 1362 کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. آثار وی از قرار زیر است:مجموعه 40 جلدي قصه‌گويي (30 جلد همراه با خانم وظيفه‌شناس، 10 جلد مستقل)، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1362/ دستمال خال خالي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1370/ مجموعه آي قصه قصه (تصويرگري و...