کتاب روزه

Fasting Can Save Your Life
می تواند زندگی ات را نجات دهد!
کد کتاب : 73651
مترجم :
شابک : 978-9644121210
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روزه اثر هربرت م شلتون

روزه گرفتن طبی، نه گرسنگی کشیدن است و نه یک روش درمان‌گر بلکه یک نوع استراحت به بدن برای ترمیم و نظافت درونی تقویت انرژی‌‌های درونی است...
درست در زمانی که در اوج نا امیدی بودم و دنبال امیدی می گشتم یکی از کسانی که به وسیله روزه گرفتن بیماری آلرژی خود را درمان کرده بود خواندن این کتاب را به من پیشنهاد کرد. در آن روزگار من از دکترها قطع امید کرده بودم و سرگردان و بریده از همه به دنبال روش درمانی دیگری غیر از روش دکترها می گشتم که در آن شرایط بحرانی با این کتاب آشنا شدم. از آنجا که از خانواده ای مذهبی بودم در گذشته بارها از سنین ده دوازده سالگی روزه گرفته و به همین خاطر با روزه گرفتن تا اندازه ای آشنا بودم، اما نه روزه ای که در این کتاب به آن پرداخته شده است.
پس از تهیه و خواندن این کتاب تصمیم گرفتم که روزه بگیرم و این نوع روزه گرفتن را هم تجربه کنم، بدون این که اطلاعی داشته باشم که با گرفتن این نوع روزه بدنم چه واکنش هایی را نشان می دهد و در هنگام روزه چه مشکلات و بحران های پاکسازی می تواند پیش آید.

کتاب روزه

هربرت م شلتون
هربرت مک گلفین شلتون (زاده ۶ اکتبر ۱۸۹۵ – درگذشته ۱ ژانویه ۱۹۸۵) یک متخصص طب طبیعی آمریکایی، مدافع طب جایگزین، نویسنده، صلح‌طلب، گیاه‌خوار و حامی نژادپرستی و روزه‌داری بود. شلتون در سال 1956 توسط حزب گیاهخواران آمریکا به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده نامزد شد. او خود را قهرمان ایده های اولیه بهداشت طبیعی از دهه 1830 می دانست. ایده های او توسط منتقدان به عنوان حیله گری توصیف شده است.