کتاب تاریخ 8 ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد 4

Eight-year history
قسمت اول، حوادث سال 1387
کد کتاب : 73694
شابک : 978-9645731425
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 563
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ 8 ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد 4 اثر داود علی بابایی

کتاب حاضر که اولین جلد از مجموعه ی تاریخ هشت ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد است به شرح و بررسی مسائل و حوادثی می پردازد که از زمستان سال 1386 تا نیمه اول سال 1387 رخ داده اند.

کتاب تاریخ 8 ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد 4

داود علی بابایی
داوود علی بابایی یک نویسنده مستقل است. کسی که اساسی‌ترین دغدغه‌اش تاریخ، خصوصا تاریخ معاصر ایران است. تا به حال از او کتاب‌های زیادی منتشر شده اما مهم‌ترین و شاید اثرگذار‌ترین کتابش مجموعه‌ای است با عنوان «۲۵ سال در ایران چه گذشت» که مربوط به بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی از کمی قبل‌تر از پیروزی انقلاب به این سو است. تاکنون ۱۰ جلد از این مجموعه منتشر شده و علی‌بابایی امیدوار است بتواند کار انتشار این مجموعه را ادامه دهد هر چند که خودش می&zwnj...
دسته بندی های کتاب تاریخ 8 ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد 4
قسمت هایی از کتاب تاریخ 8 ساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد 4 (لذت متن)
محمود احمدی نژاد روز گذشته در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تشریح آخرین وضع بازار مسکن و علل تشدید قیمت ها در این زمینه افزود: آقای سعیدی کیا باید هر چه زودتر طرح های بزرگی را که آماده کرده است اعلام کند و در مرحله ی نخست 1500 هکتار زمینی که در تهران مشخص شده و در اختیار دولت است به مردم واگذار کند. رئیس جمهوری بر ضرورت هدایت برنامه ریزی شده و منطقی سرمایه به نفع مردم در بخش مسکن تأکید و تصریح کرد: وزارت مسکن همچنین باید طرح هایی مثل طرح باغ شهرها ر ا هر چه سریع تر به مرحله اجرا درآورد و با برنامه ریزی دقیق ابتدا مساله مسکن در تهران را به عنوان مرکز ثقل مسکن در کشور به کنترل خود در آورد.