کتاب راز ژرف تر

The Deeper Secret
کد کتاب : 74028
مترجم : مرضیه تنها
شابک : 978-9642363483
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب راز ژرف تر اثر آنه ماری پستما

کتاب راز ژرف‌تر به قلم آنه ماری پستما، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با تمام سطوح مهم وجودتان، با جهان ارتباط برقرار کرده و زندگی ایده‌آل خود را خلق کنید.
شما همیشه در حال آفریدن زندگی خود هستید، چه از این موضوع آگاه باشید و چه نباشید. برای آفریدن زندگی ایده‌آلی که به دلیل آن به دنیا آمده‌اید، باید از قدرت آفریدن خود، آگاه باشید، آن را مهار کنید و بیاموزید که چگونه به‌ طور هدفمند از آن استفاده کنید. شما بازتاب مستقیم جهانی با امکانات نامحدود هستید و چیزی وجود ندارد که نتوانید به آن برسید. اما این گفته نیز به این معنا نیست که می‌توانید جهان را تسلیم خواسته‌ی خود کنید.
جهان به صورت کاملا دقیقی می‌داند که شما چه چیزی از آن می‌خواهید. او تمام خواسته‌ها و آرزوهای شما را می‌شنود. در ضمن، می‌داند که این خواسته‌ها از کجا نشات می‌گیرند و آیا به نفع شما هستند یا خیر. این جهان هدف زندگی شما را می‌داند و می‌تواند تشخیص دهد که آیا در مسیر دستیابی و رسیدن به آن هدف، زندگی می‌کنید یا نه؟ جهان باهوش، مهربان و سخاوتمند است ولی همیشه همان چیزی را به شما می‌دهد که واقعا به آن نیاز دارید و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید.
آنه ماری پستما (Annemarie Postma) در کتاب راز ژرف‌تر (The Deeper Secret) با عمل به ده قانون آفریدن که قانون جذب، تنها بخش کوچکی از آن‌هاست، به شما کمک می‌کند تا به جای خیال‌بافی برای برآوردن آرزوهایتان تلاش کنید. این ده قانون در کنار یکدیگر، قدرت حقیقی آفریدن را در درون شما ایجاد می‌کند.
هر فصل این کتاب، کار کردن با یکی از این ده قانون را توضیح می‌دهد و در نهایت، با پیشنهادهایی برای تمرین آن قانون در زندگی، پایان می‌یابد. بسیاری از این پیشنهادها، نیازمند تأمل و خود‌آزمایی است که می‌توان به بهترین شیوه‌ای که جواب‌گو نیز هست، این کار را انجام داد؛ مانند نوشتن در دفترچه‌ی یادداشت یا تفکر درباره‌ی سوال‌های مهم و کلیدی. مراقبه‌ای نیز در انتهای کتاب گنجانده شده است که روشی مفید برای بررسی درونی است.

کتاب راز ژرف تر

آنه ماری پستما
آنه ماری پستما (Annemarie Postma) در سال 1969 در هلند به دنیا آمد. در اثر گزش کنه درمان نشده در دوران کودکی تا حدی فلج شد، او در رشته حقوق تحصیل کرد، اما اولین مدل حرفه ای با معلولیت در اروپا شد که در سال 1995 در Playboy ظاهر شد.