کتاب دانایی یا شانس

Don't Get Lucky, Get Smart
(کدام یک راز پیدا کردن همسر دلخواهتان است؟)
کد کتاب : 74115
مترجم :
شابک : 978-9642363278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دانایی یا شانس اثر آلن کوهن

در کتاب دانایی یا شانس اثر آلن کوهن، بیشتر یاد می‌گیریم که کیستیم، چه می‌خواهیم و چگونه می‌توانیم ازدواجمان را بهبود ببخشیم. این کتاب حاصل آموخته‌های آلن کوهن از روابطی است که خود تجربه کرده یا شاهد آن‌ها بوده‌ است.
این‌که چگونه و چرا ازدواج می‌کنید، نقش مهمی در عاقبت کار دارد. انتخاب غلط یا درگیر شدن، بنا به دلیلی اشتباه، تمام تلاش‌های شما را برای موفقیت در ازدواج مخدوش می‌کند و شما را دوباره سر جای اول بر می‌گرداند و باید از نو شروع کنید؛ آن‌ هم با ناامیدی و دلسردی بیشتر. اگر همواره هنگام ازدواج با افرادی سروکار پیدا می‌کنید که در آخر خط شما را ناامید می‌کنند، به احتمال زیاد علتی اساسی دارد و زمان آن رسیده است که آستین‌ها را بالا بزنید و ببینید چرا و چگونه چنین روابطی را شروع ‌کنید، که دوباره ناامید نشوید و در عین حال فرصت انتخاب افراد مناسب را در آینده افزایش دهید و با کسی همراه شوید که با شما در مسیر و مقصدی مشترک باشد. کتاب دانایی یا شانس (Dont Get Lucky Get Smart) در پیدا کردن همسر دلخواهتان و همچنین علت ناراضایتی از زندگی عشقی‌تان و راه‌های بهبود آن به شما کمک می‌کند.

کتاب دانایی یا شانس

آلن کوهن
آلن کوهن (متولد: 28 فوریه 1950) نویسنده 27 کتاب الهام بخش محبوب، از جمله دوره ای در معجزات آسان شده، اژدها دیگر اینجا زندگی نمی کند، و برنده جایزه A Deep Breath of Life است. او یکی از نویسندگان مجموعه سوپ مرغ برای روح است و کتاب هایش به 30 زبان خارجی ترجمه شده است.