کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است نه به دست آوردنی!

Einfach glücklich sein!
کد کتاب : 74379
مترجم :
شابک : 978-9642368068
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است نه به دست آوردنی! اثر پیر فرانک

پیر فرانک در کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است، نه به دست آوردنی!، شیوه کسب خوشبختی واقعی را با نقل حکایت‌های شخصی خود و 7 گام برای خوشبخت بودن به آسانی به شما می‌آموزد. شادی و نشاط، عشق و امید، خوشبختی و سعادت جزء ضروری‌ترین نیازهای اولیه هر انسان هستند.
پیر فرانک تمام این موارد را در کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است، نه به دست آوردنی (Einfach Glucklich Sein) به شما می‌آموزد. در گام اول می‌آموزد، چطور می‌توان به حس سبک بالی ذهن و فراغ‌ بالی خیال رسید و در گام‌های بعد می‌آموزد راه‌های نشاط، عشق و سعادت در درون خود را پیدا کنید. خوشبختی ربطی به مسائل بیرونی ندارد و از درون انسان برمی‌خیزد، به شرطی که طریقه آن را آموخته باشیم. خوشبختی را نمی‌توان کسب کرد، بلکه باید مسیر آن را آموخت و شناسایی کرد. این آموختن بدان جهت ضروری است که هر انسان اگر بتواند احساس نشاط و خوشبختی کند، می‌تواند همنوع خود را نیز به سعادت برساند، اما برعکس آن نیز صادق است. انسان اگر نتواند این حس را در درون خود به ثمر نشاند، می‌تواند برای همنوع خود خطری بزرگ و تهدیدی جدی باشد، بنابراین پیر فرانک (Pierre Franckh) با حکایت داستان‌ها و لطایف شیرین به خوانندگان خیلی آسان می‌آموزد که چگونه خوشبخت باشند و «بگذارند» دیگری نیز با خوشی و خوشبختی زندگی کند.
کتاب‌های پیر فرانک که بیش از 2/5 میلیون نسخه آن‌ها در سراسر دنیا به فروش رفته، هم‌اکنون جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته شده‌اند. او موفق‌ترین نویسنده کتاب‌های روانشناسی است و جلسات سخنرانی و سمینارهایش جزء پرجمعیت‌ترین جلسات شناخته شده‌اند.
بیش از شصت عنوان از کتاب‌های فرانک به چندین زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر شده‌اند، در 21 کشور به فروش می‌رسند و جزء پرفروش‌ترین‌ها هستند. او در مقام روان‌ درمانگر و مشاور در سراسر دنیا نه‌ تنها به مردم عادی، بلکه به پزشکان، روان‌پزشکان، روانشناسان، کارگردان‌های فیلم‌های مختلف روانشناسی در تهیه و نوشتن سناریوهای روان‌شناختی کمک می‌کند و مشاوره می‌دهد.

کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است نه به دست آوردنی!

پیر فرانک
پیر فرانک (متولد 1 مه 1953 در هایلبرون ، آلمان) نویسنده کتاب آلمانی، سخنران انگیزشی، سخنران اصلی، کارآفرین، رهبر سمینار، بازیگر و کارگردان است.پیر فرانک کوچکترین پسر هنرپیشه اورسولا فرانک و کارگردان، بازیگر و مترجم ادبیات فرانسه هانس هاینز فرانک است. در شش سالگی، فرانک قبلاً با تئو لینگن روی صحنه بود. در ده سالگی، اولین فیلم خود را در فیلم بلند Das Haus in Montevideo (1963) توسط هلموت کوتنر به عنوان یکی از فرزندان هاینز رحمان بازی کرد. در Pepe، der Paukerschreck (1969) ، او نقش جاسوس دانشجویی...
دسته بندی های کتاب خوشبخت بودن یاد گرفتنی است نه به دست آوردنی!