کتاب قانون رزونانس

Law Of Resonance
کد کتاب : 55730
مترجم :
شابک : 978-9642367931
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون رزونانس اثر پیر فرانک

کتاب قانون رزونانس نوشتۀ پیر فرانک به سوال "آیا اگر ما آرزویی به کائنات بفرستیم و درخواست کنیم واقعا محقق خواهد شد؟" می‌پردازد. این کتاب به نقل از مجله Wesentliche به عنوان بهترین کتاب سال شناخته شد.
کتاب قانون رزونانس (Das gesetz der resonans) از دو بخش کلی تشکیل شده است: در بخش اول کتاب مواردی را کشف می‌کنید که بدان وسیله دنیایتان تغییر می‌کند و بخش دوم به ارائه راهکارهایی موثر برای رسیدن به آرزوها می‌پردازد. هدف این کتاب رساندن انسان به آرزوهای خود با استفاده از تفکر نوین و ترفند‌های ذهنی است.

کتاب قانون رزونانس

پیر فرانک
پیر فرانک (متولد 1 مه 1953 در هایلبرون ، آلمان) نویسنده کتاب آلمانی، سخنران انگیزشی، سخنران اصلی، کارآفرین، رهبر سمینار، بازیگر و کارگردان است.پیر فرانک کوچکترین پسر هنرپیشه اورسولا فرانک و کارگردان، بازیگر و مترجم ادبیات فرانسه هانس هاینز فرانک است. در شش سالگی، فرانک قبلاً با تئو لینگن روی صحنه بود. در ده سالگی، اولین فیلم خود را در فیلم بلند Das Haus in Montevideo (1963) توسط هلموت کوتنر به عنوان یکی از فرزندان هاینز رحمان بازی کرد. در Pepe، der Paukerschreck (1969) ، او نقش جاسوس دانشجویی...
دسته بندی های کتاب قانون رزونانس