کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی

21 Wege, die Liebe zu finden
کد کتاب : 74376
مترجم :
شابک : 978-9642367993
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی اثر پیر فرانک

کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی نوشتۀ پیر فرانک، به ما کمک می‌کند طریق جدید عشق‌ ورزیدن را تجربه کنیم، هر چند که حقیقت امر چیزی جدید نیست تا مربوط به دورانی خاص باشد.
کلید گشایش قفل عشق تمام و کمال دست خودمان است. این قفل با درک ما از عشق گشوده خواهد شد.
پیر فرانک (Pierre Franckh) معتقد است: «هر چه انسان بیشتر به خود و شریک زندگی خود نزدیک‌تر شود و بیشتر به واقعیت درون خود پی ببرد، به همان نسبت به واقعیت درون همسرش هم بیشتر پی خواهد برد.» فلسفه عشق تنها فلسفه شخصی هر انسان است و منحصرا به خودش مربوط می‌شود و بر دیگری تاثیر ندارد.
منطق عشق یک انسان با دیگری فرق دارد، اما راه‌های رسیدن به آن یکی است. آنچه عشق را آغاز و ادامه می‌دهد، صداقت است. صداقت و صراحت باعث می‌شوند ما دریچه‌های واقعی ورود به خود را بر روی شخص مقابل‌مان بگشاییم.

کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی

پیر فرانک
پیر فرانک (متولد 1 مه 1953 در هایلبرون ، آلمان) نویسنده کتاب آلمانی، سخنران انگیزشی، سخنران اصلی، کارآفرین، رهبر سمینار، بازیگر و کارگردان است.پیر فرانک کوچکترین پسر هنرپیشه اورسولا فرانک و کارگردان، بازیگر و مترجم ادبیات فرانسه هانس هاینز فرانک است. در شش سالگی، فرانک قبلاً با تئو لینگن روی صحنه بود. در ده سالگی، اولین فیلم خود را در فیلم بلند Das Haus in Montevideo (1963) توسط هلموت کوتنر به عنوان یکی از فرزندان هاینز رحمان بازی کرد. در Pepe، der Paukerschreck (1969) ، او نقش جاسوس دانشجویی...