کتاب ذهنت را هک کن

Mind Hacking
کد کتاب : 74974
مترجم : حسین کریمی مقدم
شابک : 978-6222207014
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهنت را هک کن اثر جنیفر فرگوسن


آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید مغز خود را دوباره برنامه ریزی کنید، درست مانند یک هکر که یک کامپیوتر را انجام می دهد؟ در این راهنمای 3 مرحله ای برای بهبود عادات ذهنی خود، یاد بگیرید که کنترل ذهن خود را به دست بگیرید و افکار، عادات و اضطراب های منفی را تنها در بیست و یک روز از خود دور کنید!
سر جان هارگریو، نویسنده، کمدین و کارآفرین با تجربه، زمانی از اعتیادهای ناسالم، اضطراب و سلامت روانی ضعیف رنج می برد. پس از شکستن کد برای باز کردن پتانسیل کامل و متعادل ذهنش، کل زندگی او به سمت بهتر شدن تغییر کرد. در هک ذهن، هارگریو فرمولی را آشکار می کند که به او اجازه می دهد بر منفی گرایی غلبه کند و مشکلات ذهنی را در هسته آنها از بین ببرد.
این کتاب از طریق یک برنامه آموزشی 21 روزه و 3 مرحله‌ای، رویکردی ساده و در عین حال جامع را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند مغز خود را دوباره سیم‌کشی کنید و به الگوهای فکری سالم‌تری برای کیفیت بهتر زندگی دست یابید. این امر به مراحل تکراری تجزیه و تحلیل، تخیل و برنامه ریزی مجدد بستگی دارد تا به شکستن موانعی که مانع از دستیابی شما به بالاترین پتانسیل شما می شوند، کمک کند.
با در نظر گرفتن مغز خود به عنوان یک کامپیوتر و تسلط بر فرمول هک ذهن هارگریو، شما نیز می توانید یک تغییر مثبت و دائمی در تفکر خود ایجاد کنید که منجر به پیروزی های شخصی و حرفه ای در تمام زمینه های زندگی شود.

کتاب ذهنت را هک کن

قسمت هایی از کتاب ذهنت را هک کن (لذت متن)
یک مرد جوان به نام سایمن، در یک جلسه کاری شرکت می کند. او به همراه شش نفر دیگر مالک یک شرکت فناوری هستند که روی یک برنامه نرم افزاری جدید برای شرکت فناوری شان کار می کنند. شخصیت افراد این گروه متفاوت است؛ چند نفر از اعضا خجالتی اند و بیشتر تمایل دارند نظاره گر باشند و دیگران در گروه جای آنها صحبت می کنند و علاقه بیشتری به کار انفرادی دارند، اما تعدادی دیگر از این گروه به مشارکت فعال در جلسات و کار گروهی علاقه دارند. جیم یکی از اعضای این گروه است که به هدایت مکالمات تمایل دارد. این ظاهرة طبیعی به نظر میرسد و او برای کنترل دیگران تلاشی نمی کند. به سادگی می توان متوجه شد که او بی پرواترین سخنران در این گروه است و توجه بسیار زیادی روی کار خود دارد. او همیشه بهترین نظرات را برای پیشبرد پروژه ارائه میدهد.