کتاب استثنا باشید!

learn to unleash more of your best self in an all new
کتاب حاضر ترجمه از مجموعه سی دی های دارن هاردی است.
کد کتاب : 4363
مترجم :
شابک : 9789642369386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 199
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

کتاب "استثنا باشید" نوشته "دارن هاردی" است که مانند کتاب های قبلیش با محوریت حرکت به سمت موفقیت نویته شده است.کتاب حاضر مخصوص افرادی که بدنبال تغییر در زندگی خود هستند و خواستار موفقیت میباشند.

"دارن هاردی" معتقد است که هر فرد میتواند یک فرد منحصر به فرد در جایگاهش باشد و این را تعارفی در حق خواننده طلقی نمیکند بلکه واقعیتی میداند که بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند.

اما با بررسی آمار های شکست در میان افراد ممکن است این سوال پیش آید که چگونه این افراد استثانیی شکست خوردند؟چرا این انسان استثنایی در این دنیا بیشتر مغلوب به نظر میرسد تا پیروز؟

بر خلاف باقی کتاب های موفقیت که میخواهند در شما انگیزه ایجاد که به سمت هدف خود پیش روید،کتاب"استثنا باشید" با ارائه راهکار هایی کاربردی،از شما فردی موفق و تاثیر گذار و در نهایت استثنایی خلق میکند.

"دارن هاردی" در این کتاب با ارائه مثالی از فردی موفق،راهکارش هایش را به طور شفاف توضیح میدهد و به افرادی که با بهانه ها خداحافظی کرده اند نوید رسیدن به اهداف خود را میدهد.

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت است. حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

کتاب استثنا باشید!

دارن هاردی
دارن هاردی، نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر آمریکایی است. آثار متعددی از او در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند.هاردی اولین تجارت خود را در 18 سالگی آغاز کرد. او در ماه سپتامبر 2007 ناشر مجله و مدیای «موفقیت» شد. هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد به خاطر فرصت هایی جدید، مجله ی «موفقیت» را ترک کرده است.او در سال 2010 کتاب «اثر مرکب» را نوشت؛ کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل راهنمایی هایی کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. هاردی در سال 2015 کتاب ...
قسمت هایی از کتاب استثنا باشید! (لذت متن)
تنها تفاوت موجود بین افراد موفق و هفت میلیارد انسان دیگر روی کرۀ زمین، انتخاب های کوچک و به ظاهر ناچیزی است که آن ها در هر لحظه از زندگی خود می کنند. این حقیقتی است که برای بسیاری از افراد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. بیشتر افراد باور دارند که برای موفقیت باید کارهای شگفت انگیز انجام داد، توانایی های زیادی کسب کرد، امکانات بی اندازه در اختیار داشت، بسیار باهوش بود، بسیار زیبا بود و حتی برخی بر این باورند که باید بسیار بی رحم بود! اما همۀ این ها فقط باورهای نادرستی است که ذهن شما ساخته است تا به شما بقبولاند که اگر موفق نشده اید، به این دلیل است که تحصیل کرده، باهوش، زیبا و توانمند نیستید؛ دلیل اینکه ثروت ندارید این است که والدین خوبی نداشته اید، در کشور خوبی زندگی نمی کنید و امکاناتی برای شما فراهم نبوده است؛ اگر بدهکارید به این دلیل است که آدم خوبی هستید، نمی خواهید سر دیگران کلاه بگذارید... نه، این حقیقت ندارد. بنابراین، شما شرایط خوبی ندارید و به آرزوهایتان دست نیافته اید، زیرا در هر لحظه از زندگی خود مراقب انتخاب هایی که می کنید نیستید.