کتاب مقررات ملی ساختمان (مبحث دهم)

National building regulations
(طرح و اجرای ساختمان های فولادی)
کد کتاب : 75134
شابک : 978-6003010154
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 307
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مقررات ملی ساختمان (مبحث دهم) اثر دفتر مقررات ملی ساختمان

این مجموعه، ویرایش چهارم کتاب مبحث دهم مقررات ملی ساختمان با عنوان “طرح و اجرای ساختمان های فولادی است و هدف آن ارائه حداقل ضوابط و مقرراتی است که با رعایت آنها شرایط ایمنی، قابلیت بهره برداری و پایایی سازه های موضوع این مبحث فراهم شود.
هدف از این ویرایش، آسان سازی استفاده، به روز کردن ضوابط و مقررات، افزودن برخی ضوابط تکمیلی به ویژه در فصل الزامات طراحی لرزه ای برای کاربرد گسترده تر و رفع برخی ابهامات و کمبودهای اصلی و ویرایش فنی و ادبی آن و نیز صرفه اقتصادی در طراحی و اجرای ساختمان های فولادی بوده است.
علائم و اختصارات به کار رفته در این مبحث به نحوی اختیار شده است که هماهنگ با علائم و اختصارات متحدالشکل مورد تائید سازمان بین المللی استاندارد (ISO) می‌باشد و واژه ها و عناوین نیز هماهنگ با سایر مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر آئین نامه های ملی در این زمینه می باشد. .

کتاب مقررات ملی ساختمان (مبحث دهم)

دفتر مقررات ملی ساختمان
دفتر امور مقررات ملي ساختمان يكي از دفاتر وزارت راه و شهرسازي است كه در اجراي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و آئين‌نامه اجرايي آن داراي وظایف اصلي به شرح زير مي‌باشد:ترويج مقررات ملّي ساختماننظارت عالیه بر مقررات ملّی ساختمان
دسته بندی های کتاب مقررات ملی ساختمان (مبحث دهم)