کتاب جهان، صفحه شطرنج سازمان های سری

The world
کد کتاب : 75265
مترجم :
شابک : 978-9646938946
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 436
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جهان، صفحه شطرنج سازمان های سری اثر منصور عبدالحکیم

منصور عبدالحکیم متولد 1955م در «قاهره» است. مورّخ، پژوهشگر، نویسنده و محققی صاحب نام و صاحب اثر که فارغ التّحصیل رشته حقوق از دانشگاه «عین شمس» بوده و تا کنون بیش از 130 کتاب از وی چاپ و منتشر شده است. جز این، مقالات بسیاری از وی در نشریات عرب زبان، در جهان اسلام چاپ گردیده اند.
آنچه او را از سایر محققّان مصری شاخص ساخته، مطالعه گسترده او در حوزه مجامع سرّی و شناسایی عملکرد جریان های ماسونی و یهودی در جهان امروز است.
انتشارات «هلال» در ادامه سلسله منشورات خود در حوزه مطالعات فرهنگی، اقدام به ترجمه و نشر کتاب «العالم رقعة الشّطرنج» از سلسله منشورات منصور عبدالحکیم کرد؛ به امید آنکه از این مسیر، بیش از پیش بر دامنه اطّلاعات و بینش خوانندگان عزیز در حوزه مطالعات فرهنگی و دشمن شناسی افزوده شود؛ ان شاءالله.

کتاب جهان، صفحه شطرنج سازمان های سری

منصور عبدالحکیم
منصور عبدالحکیم و به طور کامل منصور عبدالحکیم محمد عبدالجلیل (متولد 1955 قاهره) نویسنده، محقق و نویسنده مصری است که ده ها کتاب درباره تاریخ عرب و جهان به طور کلی نوشته است. او به عنوان وکیل کار می کند و در روزنامه ها و مجلات عربی و اسلامی می نویسد و دارای نشریات و مقالات و تحقیقات بسیاری در روزنامه ها و مجلات عربی و اسلامی و مصاحبه با شبکه های ماهواره ای عربی است و برخی از کتاب های او به زبان های انگلیسی، کردی،مالایی، اندونزیایی و اردوترجمه شده است. تعداد کتاب های صادر شده برای او تا سال 2010...
دسته بندی های کتاب جهان، صفحه شطرنج سازمان های سری