کتاب تمرین

The Practice
(با اشتراک گذاشتن ایده ای خلاقانه، هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید)
کد کتاب : 48465
مترجم :
شابک : 978-6001184758
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

تمرین
The Practice
(راه و رسم ارائه کار خلاقانه)
کد کتاب : 76596
مترجم :
شابک : 978-6226650922
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تمرین اثر ست گودین

کار خلاقانه با ضمانت همراه نیست. اما یک الگو وجود دارد که نشان می‌دهد چه کسی موفق می شود و چه کسی موفق نمی شود. مشارکت در تمرین و پیگیری مداوم آن بهترین راه پیش رو است.

بر اساس کارگاه پیشرفته Akimbo که توسط نویسنده افسانه ای ست گودین راه اندازی شده است ، «تمرین»( با اشتراک گذاشتن ایده ای خلاقانه، هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید) به شما کمک می کند تا شهامت ایجاد و به اشتراک گذاری کارهای خلاق را پیدا کنید. گودین تأکید می کند که قلم نویسنده یک افسانه است ، تمرین پی دی پی و مدام رمز موفقیت شما خواهد بود. دوران افسانه پردازی به سر آمده است. بیشتر از همه گودین به شما نشان می دهد که چگونه می توانید اشتیاق خود را از یک حواس پرتی معمولی به مشارکت مولد تبدیل کنید.

با راهنمای این کتاب ، خواهید آموخت که با ترس خود برقصید. برای پذیرفتن ریسک هایی که ارزش انجام آن را دارد تمرین کنید.
محور اصلی کتاب برچیدن اسطوره های مربوط به خروجی خلاق است. خلاقیت استعداد خاصی نیست که مختص برگزیدگان باشد. لازم نیست منتظر نیرویی جادویی باشید. هرجا هستی خوب است. شما فقط باید شروع کنید و مهمتر از همه ، یک تمرین منظم را در نظر بگیرید. مطمئنا بسیاری از آنچه تولید می کنید مبهم خواهد بود. اشکالی ندارد ، زیرا در آن توده بزرگ کثیف ، بخش کوچکی عالی خواهد بود.

کتاب تمرین

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
نکوداشت های کتاب تمرین
Seth's book is a skeleton key specially molded to unlock the most creative version of you. Read it, and find yourself free to be who you know you really are.
این کتاب را بخوانید ، و خودتان را آزاد بدانید که همانطور که می دانید هستید. این راهی برای رسیدن به خلاقیت است
Brian Koppelman

The Practice explains that what looks like a barrier is often a catalyst in disguise. Magic may not come from what we can see on the stage but from behind it, where the wood chopping happens
تمرین توضیح می دهد که چیزی که به نظر می رسد یک مانع است اغلب یک کاتالیزور در لباس مبدل است. سحر و جادو ممکن است ناشی از چیزی نباشد که می توانیم روی صحنه ببینیم ، بلکه از پشت آن ، جایی که چوب خرد می شود ، ناشی می شود
Peter Gabriel

قسمت هایی از کتاب تمرین (لذت متن)