کتاب فصل های زندگی

The Seasons of Life
کد کتاب : 2271
مترجم :

شابک : 978-600-118-211-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب فصل های زندگی اثر جیم ران

کتاب فصل های زندگی، اثری نوشته ی جیم ران است که اولین بار در سال 1981 منتشر شد. جیم ران در این کتاب بسیار خواندنی، زندگی را به فصول متغیر سال تشبیه می کند: فصل ها به شکلی همیشگی و بدون توقف تغییر می کنند و ما تنها می توانیم بیاموزیم که چگونه باید از تغییرات صورت گرفته و اجتناب ناپذیر به بهترین شکل استفاده کنیم. این کتاب می تواند کمکی شگفت انگیز به آن دسته از افرادی باشد که در حال سپری کردن دوران سختی از نظر شخصی و مالی هستند و به آن ها کمک می کند این حقیقت را درک کنند که «زمستان» زندگیشان بالاخره به سر خواهد آمد و «بهار» از راه خواهد رسید. کتاب فصل های زندگی، اثری خردمندانه و دگرگون کننده است که تلاش می کند درکی متفاوت از زندگی، و رویدادها، اهداف، فرصت ها و چالش های آن را به مخاطبین منتقل کند.

کتاب فصل های زندگی

جیم ران
جیم ران، زاده ی 17 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 5 دسامبر 2009، کارآفرین، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی بود. ران در یاکیمای واشنگتن به دنیا آمد. او پس از یک سال کالج را رها کرد و زندگی حرفه ای خود را با کار به عنوان مدیر منابع انسانی در بخش فروش یک فروشگاه آغاز نمود. ران پس از مدتی، به ارائه ی سخنرانی های انگیزشی، هم در رابطه با زندگی شخصی و هم تجاری، روی آورد.
نکوداشت های کتاب فصل های زندگی
Jim Rohn's unique delivery and style puts him head and shoulders above the rest.
اجرا و سبک منحصر به فرد جیم ران، او را یک سر و گردن از دیگران بالاتر قرار می دهد.
Harvey Mackay, American author

Jim Rohn is the master motivator.
جیم ران، استاد انگیزه بخشی است.
Mark Victor Hansen, American inspirational speaker

A book that is intended for reading by all people.
اثری که برای این خلق شده تا توسط همه ی افراد خوانده شود.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب فصل های زندگی (لذت متن)
برای بعضی ها دستیابی به ثروت های دنیوی، به بهای از دست دادن دوستان و از هم پاشیدن خانواده تمام می شود. برای برخی دیگر ثروت همیشه از آن ها گریزان است و فرار می کند، البته شاید خانواده های این دسته از افراد، متزلزل، ولی دست نخورده باقی بمانند. در واقع در بیشتر مواقع، ما در یکی از این دو حالت زندگی می کنیم: یا فقیر هستیم و همواره به دنبال ثروتمند شدن هستیم و یا این که ثروتمند هستیم و به دنبال کشف دوباره ی شادمانی زمان فقیر بودنمان می گردیم.

در طول هزاران سال تاریخ ثبت شده، نوع بشر پا روی زمین می گذارد، آموزش هایی از والدین و مدرسه دریافت می کند و تجربه هایی در طول عمر خود می اندوزد. بسیاری برای خود هدف هایی جاه طلبانه قرار می دهند، رویاهایی بلندپروازانه دارند، اما روزی که آخرین نفس خود را فرو می برند، رد پا و مدارک اندکی از خود مبنی بر این که روزگاری زندگی کرده اند، باقی می گذارند. چیزهایی مانند شناسنامه ای باطل شده، سنگ قبر، کالاهای مصرفی و خدماتی به ارزش پانصد هزار دلار، تنها مدارک آغاز فروتنانه و پایان معمولی زندگی این افراد است.

به طوری که در درون همه ی ما منبعی پر از الهام بخشی ها و پاسخ ها از آغاز تولد در قلب و ذهنمان گذاشته شده است و قصد این کتاب بیدار کردن همین ها از درون خود ما است. حال بگذارید تا به دنبال یافتن پاسخ های شخصی به چالش های منحصر به خودمان برویم که این مهم با کشف کردن راز چرخه ها و فصل های زندگی امکان پذیر می شود.