کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

Chicken Soup for the Teacher's Soul
  • 49,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: فروزش فروزش
    نویسنده:
کد کتاب : 1522
مترجم :
شابک : 978-964-8501-99-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 467
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح معلم اثر جک کنفیلد

کتاب سوپ جوجه برای روح معلم، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که نخستین بار در سال 2002 به چاپ رسید. تقریبا همه ی ما، یک یا چند معلم خود را به یاد می آوریم که تأثیر بسزایی در شکل گیری آینده ی ما داشته اند. در حقیقت، خارج از دایره ی خانواده، این معلم ها هستند که بیش از هر کس دیگر در زندگی ما نقش ایفا می کنند. داستان های این کتاب که با کمک طیفی گسترده از معلم ها، مشاورین، مدیران و دانش آموزان سابق نوشته شده، معلمین را متقاعد می کند که جامعه، اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن ها نیاز دارد.

مطالعه ی این اثر ارزشمند برای همه ی معلم ها و دانش آموزان فعلی و سابق ضروری است. مخاطبین کتاب سوپ جوجه برای روح معلم، درس های گرانبهایی را درباره ی تشویق به ادامه ی مسیر، قدرت عشق، اهمیت ریسک پذیری در کلاس درس و موضوعات مهم دیگر خواهند آموخت و درخواهند یافت که می توان چالش های سخت و به ظاهر جان فرسا را به فرصتی برای دگرگون ساختن زندگی انسان ها تبدیل کرد.

کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب سوپ جوجه برای روح معلم
Deeply affecting.
عمیقا تأثیرگذار.
Simon & Schuster

With lots of great tips for the classroom.
همراه با بسیاری از نکات و راهنمایی های ارزشمند برای کلاس درس.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب سوپ جوجه برای روح معلم (لذت متن)
شاگردان ما بسی با اهمیت تر از مطالبی هستند که برایشان تدریس می کنیم.

یکی از نشانه های یک معلم بسیار خوب، توانایی هدایت دانش آموزان به جاهای جدیدی است که حتی خود معلم هرگز در آن ها حضور نداشته است.

او به من آموخت که هیچ مانعی در زندگی، آنقدر بزرگ نیست که نشود بر آن غلبه کرد. فقط باید به تلاش ادامه داد و در هر مرحله، یک قدم به پیش رفت.