کتاب راهنما

The Noticer
کد کتاب : 1249
مترجم :
شابک : 978-600-5138-38-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب راهنما اثر اندی اندروز

کتاب راهنما، اثری نوشته ی اندی اندروز است که نخستین بار در سال 2009 انتشار یافت. این کتاب را می توان ترکیبی شگفت انگیز از داستان و کتاب های خودپروری دانست. اورنج بیچ، شهری ساده پر از مردمی ساده است. اما مثل همه ی انسان های روی زمین، افراد ساکن در این شهر هم مشکلات خاص خود را دارند؛ ازدواج هایی در آستانه ی جدایی، نوجوانانی ناامید از زندگی، تاجرانی بر لب پرتگاه ورشکستگی و مشکلات دیگری که زندگی ممکن است بر سر راه آدم ها بگذارد. خوشبختانه، به هنگام تاریک ترین شرایط، مردی اسرارآمیز به نام جونز به شکلی معجزه آسا از راه می رسد. جونز که مردی سالخورده با موهایی سفید است، شخصیت و بینشی منحصر به فرد دارد. جونز توضیح می دهد که به او موهبت دیدن و درک کردن چیزهایی بخشیده شده که سایرین از آن ها غافل اند. او با بخشی مهم و سرنوشت ساز از ذهن هر کدام از ما سخن می گوید؛ بخشی که بی صبرانه در طلب درک مسائل است و به دنبال راه حل می گردد.

کتاب راهنما

اندی اندروز
اندی اندروز، زاده ی 22 می 1959، سخنران و نویسنده ی آمریکایی کتاب های خودپروری است.اندروز در آلاباما به دنیا آمد و بزرگ شد. او در نوزده سالگی، مادرش را بر اثر سرطان و پدرش را در یک حادثه ی رانندگی از دست داد. اندروز پس از مرگ پدر و مادرش، یک سال را بدون خانه در ساحل آلاباما گذراند و شب ها در زیر اسکله یا در گاراژهایی مختلف می خوابید. در همین زمان بود که ایده ی اولین رمانش به ذهنش رسید؛ اثری که در سال 2002 منتشر شد و زندگی اندروز را تغییر داد.
نکوداشت های کتاب راهنما
A unique narrative.
حکایتی منحصر به فرد.
Goodreads

A blend of fiction, allegory, and inspiration.
ترکیبی از قصه، داستان تمثیلی و الهام بخشی.
Barnes & Noble

A readable little tale of a mysterious old man.
یک داستان کوتاه خواندنی درباره ی پیرمردی اسرارآمیز.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب راهنما (لذت متن)
اغلب آدم ها فکر می کنند تغییر به زمان زیادی نیاز دارد. اما اینطور نیست. تغییر، آنی است و در لحظه اتفاق می افتد. ممکن است تصمیم به تغییر، زمان زیادی بگیرد... اما خود تغییر در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد.

یکی از تعاریف خرد، توانایی دیدن عواقب تصمیم هایی است که در حال حاضر می گیری. این توانایی می تواند چشم انداز کاملا متفاوتی از آینده به تو بدهد.

زمانت روی این زمین، موهبتی است که باید از آن عاقلانه استفاده کرد. کلمات یا افکارت را هدر نده. به خاطر داشته باش که حتی کوچکترین کارهایی که برای زندگی ات می کنی، بی اندازه مهم هستند... و برای همیشه مهم باقی می مانند.