کتاب قبایل

Tribes: We Need You to Lead Us
به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
کد کتاب : 9206
مترجم :
شابک : 978-600-8237-46-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز، BusinessWeek و Wall Street Journal

معرفی کتاب قبایل اثر ست گودین

کتاب قبایل، اثری نوشته ی ست گودین است که نخستین بار در سال 2008 منتشر شد. این در ذات انسان است که به دنبال قبیله هایی برای خود باشد؛ قبایلی مذهبی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و حتی هنری. اکنون اینترنت، موانع جغرافیا، هزینه و زمان را از بین برده و شبکه های اجتماعی نیز، تمامی ابزار لازم را در اختیار کسانی قرار داده که می خواهند تغییری در دنیا ایجاد کنند. گودین در این کتاب با لطافت طبع همیشگی و علاقه ی خود به داستان سرایی، سه مرحله ی ضروری برای ساختن یک قبیله را با مخاطبین سهیم می شود: اشتیاق برای تغییر چیزها، توانایی در ایجاد ارتباط و تمایل به رهبری. اگر می خواهید کارمندان، مشتری ها، سرمایه گذاران و به طور کلی افرادی را هدایت و رهبری کنید، کتاب قبایل، پیچ و خم های مسیر را به شما خواهد آموخت.

کتاب قبایل

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
نکوداشت های کتاب قبایل
The bestseller that redefined what it means to be a leader.
کتابی پرفروش که تعریفی جدید از معنای رهبر بودن ارائه کرد.
Barnes & Noble

Tribes is a must read for all of us.
کتاب قبایل، اثری ضروری برای همه ی ما است.
Bill Bradley, former U.S. senator

A truly important book.
کتابی به واقع بااهمیت.
Michael Hyatt, author

قسمت هایی از کتاب قبایل (لذت متن)
قبیله، گروهی از افراد مرتبط به یکدیگر، مرتبط به رهبر، و مرتبط به یک ایده است. میلیون ها سال است که انسان ها بخشی از این قبیله یا آن قبیله بوده اند. هر گروه تنها به دو چیز نیاز دارد تا یک قبیله محسوب شود: علاقه ی مشترک و راهی برای برقراری ارتباط.

از انسان ها کاری ساخته نیست: به تعلق داشتن نیازمندیم. یکی از قدرتمندترین سازوکارهای بقای ما آن است که بخشی از یک قبیله باشیم، یعنی در گروهی از افراد همفکر همیاری کنیم و از آن ها یاری بگیریم. به سمت رهبران و ایده هایشان جذب می شویم، و نمی توانیم در مقابل موج تعلق و شور ایده های جدید مقاومت کنیم.

گاهی اوقات، رئیس نبودن مشکلی ندارد، گاهی خوب است که بگذاریم کس دیگری حرف بزند و راه را نشانمان بدهد. قدرت این عصر جدید ساده است: اگر بخواهید (نیاز داشته باشید، باید!) رهبری کنید، پس می توانید. این کار آسان تر از همیشه است و ما نیازتان داریم. اما اگر لحظه ی درستی را انتخاب نکرده اید، اگر آرمانتان درست نیست، آنگاه دست نگه دارید. رهبری سخاوتمندانه و قابل اعتماد همیشه تلاش های خودخواهانه ی کسی را که فقط چون می تواند، رهبری می کند، شکست خواهد داد.