کتاب همه ما عجیب و غریبیم

We Are All Weird: The Rise of Tribes and the End of Normal
ظهور قبایل و پایان نرمال
کد کتاب : 1748
مترجم :
شابک : 978-600-8237-43-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

ست گودین از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب همه ما عجیب و غریبیم اثر ست گودین

همه ما عجیب و غریبیم، اثری نوشته ی ست گودین است که نخستین بار در سال 2011 وارد بازار نشر شد. این کتاب، نکوداشتی است از قدرت انتخاب، داشتن رفتاری متفاوت با انسان های متفاوت و این نگرش که همه ی افراد با تمام سلایق و نظرات عجیبشان شایسته ی احترام هستند. گودین در این اثر اعلام می کند که عصر توده ها تمام شده و وقت آن رسیده که انتخاب های بیشتری در اختیار مردم قرار بگیرد. بازاریابان، صنعت گران و سیاست مداران برای نسل ها تلاش کرده اند تا ما را در طبقه بندی هایی مشخص قرار دهند و وادارمان کنند چیزهایی که آن ها می خواهند را بخریم، استفاده کنیم و بخواهیم. در جهانی صنعتی که بر پایه ی بازارهای توده-محور فعالیت می کرد، این طبقه بندی های مشخص کافی بودند و کارایی داشتند. اما چیزی که در این عصر جدید آموخته ایم این است که توده، انتخاب های ما را محدود می کند چون تنها با پیروی از قواعد و چارچوب ها می تواند به بقای خود ادامه دهد. همانطور که گودین بیان می کند، عصری جدید از عجیب و غریب بودن پیش روی ماست. تعدادی روزافزون از انسان ها با انتخاب ها و علایق بیشتر، در حال افزایش تأثیر خود بر جهان هستند و بر این موضوع پافشاری می کنند که ساز و کار جهان در حال تغییر است.

کتاب همه ما عجیب و غریبیم

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
نکوداشت های کتاب همه ما عجیب و غریبیم
Read this book slowly and read it again, for the lessons are rich and wise.
این کتاب را به آهستگی و مکرر بخوانید، زیرا درس هایش غنی و خردمندانه است.
Jacqueline Novogratz, founder, Acumen

Godin's classic on celebrating the individual.
اثر کلاسیک گودین درباره ی بزرگداشت فردیت.
WH Smith

قسمت هایی از کتاب همه ما عجیب و غریبیم (لذت متن)
توده ها همیشه وجود ندارند. دوران تولید انبوه به پایان رسیده است. همه ی ما آزادی انتخاب داریم. باید به این آزادی ارج بگذاریم و تولیداتمان را به این سمت سوق بدهیم.

وقتی بتوانی کسانی را که تنها چند دلار در روز درآمد دارند، هم به فهرست کسانی که حق انتخاب دارند اضافه کنی و آن ها را در بازاریابی خود در نظر بگیری، در واقع در را به روی نیمی از جهان گشوده ای و بسیار منتفع خواهی شد.

ثروتمند توصیف کسی است که استطاعت انتخاب کردن دارد. کسی که این قدر منابع دارد که صرفا برای بقا کار نکند. کسی ثروتمند است که می تواند انتخاب کند و روی قبیله اش تأثیر بگذارد.