کتاب پنهان در تاریکی

Penhan Dar Tariki
کد کتاب : 76755
شابک : 978-6005639889
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب پنهان در تاریکی اثر فرزانه کرم پور

داستان با خبر یک تصادف و مرگ شروع می‌شود و با رمزگشایی آن تا پایان ادامه می‌یابد. شخصیت‌های اصلی رمان پنهان در تاریکی مهرانگیز، پسرش بهرام و دخترش بیتا هستند و شوهرش حمید که با قتل او داستان آغاز می‌شود. حمید مرده‌ای است که در تمام داستان حضور فعال و گاه فعال‌تر از زنده‌ها دارد. فرزانه کرم‌پور یکی از نویسنده‌های این رمان معتقد است این رمان براساس این جمله نوشته شده است، «آنچه حقیقت است، لزوما واقعیت نیست». آن‌گاه که خواننده به یقین می‌رسد، فصل عوض می‌شود و واقعیت به شکلی متفاوت خود را نشان می‌دهد.

کتاب پنهان در تاریکی

فرزانه کرم پور
فرزانه کرم‌پور (زاده ۲۸ بهمن ۱۳۳۳ کرمانشاه) نویسنده اهل ایران است.وی فارغ‌التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران در رشته راه و ساختمان است و نوشتن را به صورت جدی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. او چهار کتاب سه رمان و یک مجموعه داستان کوتاه آماده چاپ دارد. کرم پور از جمله نویسندگانی است که داستان‌هایش را با توصیف فضاهای پیچیده و در هم تنیده پیش می‌برد و به ندرت به شخصیت‎پردازی و خلق دیالوگ‌های طولانی بین شخصیت‌های داستان‌هایش می‌پردازد. او ضمن بهره‌گیری از تکنی...
قسمت هایی از کتاب پنهان در تاریکی (لذت متن)
از امسال تصمیم گرفته ام، هر سال در تقویمم، وصیت نامه ای بنویسم. کی می داند که مرگ کی به سراغش می آید؟ اگر در این مورد با پرنیان حرف بزنم حتما اشکش در می آید و اگر مهرانگیز بفهمد، سری به علامت بیهودگی تکان می دهد و بی آنکه نگاهم کند، می گوید: این صدا کردن مرگ است. چه اهمیتی داره، وقتی مردیم، چی به کی برسه؟!