کتاب عاشقانه،برای پسرم

Love for my son
کد کتاب : 7682
شابک : 9789647259729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عاشقانه،برای پسرم اثر تکین حمزه لو

«عاشقانه برای پسرم» نام کتابی به نویسندگی «تکین حمزه لو» است. داستان دغدغه های زن امروزی و دست وپنجه نرم کردن با مشکلات و کنار آمدن با خانواده های 2 طرف است. این کتاب داستان زندگی زن وشوهری به نام سحر و رامین که با عشق شروع می شود و بعدها چنان گره کوری می خورد که با دندان هم نمی توان آن را باز کرد . داستانی لطیف که در آن بروز احساسات پاک مادرانه را به وضوح می توان دید، با روندی دلپذیر که خواننده را به خوبی جذب می کند. قصه ای که تفاوت میان تظاهر به عاشق بودن را با عاشقانه زندگی کردن نمایش می دهد و قدرت اراده و نیکو زندگی کردن یک زن بدون پشتوانه را آشکار می سازد. سرگذشتی سرشار از غم ها، شادی ها، فراز و فرودهای زندگی و امیدها و آرزوهایی که آدمی را به دنیا متصل می سازد.

کتاب عاشقانه،برای پسرم

تکین حمزه لو
تکین حمزه لو (زادهٔ ۱۳۵۶ در تهران) نویسنده و مترجم معاصر ایرانی است. اولین کتاب او به نام «افسون سبز» در سال ۱۳۸۰ منتشر شد و در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید. پس از موفقیت کتاب «افسون سبز»، وی تصمیم به ادامهٔ رمان‌نویسی گرفت. او تاکنون یازده تألیف و یک ترجمه در کارنامهٔ خود دارد. رمان «افسون سبز» از معدود رمان‌های ایرانیست که به عنوان اولین اثر نویسنده اش در چاپ بیستم قابل دسترس است. مضمون کتاب‌های تکین حمزه لو معضلات اجتماعی و بررسی آثار و ...
قسمت هایی از کتاب عاشقانه،برای پسرم (لذت متن)
سحر با دلتنگی چشمانش را بست و نفس عمیقی کشید. هنوز هم می توانست بوی بی نظیری که در هوای رامسر موج می زد حس کند. مخلوطی از بوی دریا و شوری و عطر درختان کاج و پرتقال… وای که چه خاطراتی داشت. چقدر دلش می خواست باز آن حال و هوا را تجربه کند. تا دیروقت شب دست در دست هم قدم می زدند، خیسی علف ها پایش را نوازش می کرد و صدای جیرجیرک ها و قورباغه ها به گوشش نوایی بهشتی بود. بیشتر اوقاتشان کنار ساحل می گذشت، رامین زیر گوشش زمزمه می کرد و سحر خیره به بی کران آبی، فکر می کرد برای همیشه خوشبختی در دستانش است. حتی غذا خوردن هم برایش عاشقانه بود و تازه بعد از آن هفت روز جادویی فهمید عشق چه رنگی است!