کتاب مدیریت استراتژیک ورزش

Strategic Management in Sport
کد کتاب : 76916
مترجم :
شابک : 978-9643795368
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک ورزش اثر مجموعه ی نویسندگان

تفکر استراتژیک در مدیریت معاصر ورزش چه نقشی را می‌تواند ایفا کند؟ تفکر استراتژیک، تفاوت بین پیشگام بودن و ضعیف‌ماندن است؛ بنابراین، مدیریت استراتژیک بسیار با اهمیت است و امروزه تمامی سطوح ورزش، از ورزش‌های همگانی و جامعه ‌محور گرفته تا ورزش‌های‌ حرفه‌ای و قهرمانی را در بر گرفته است. این اولین کتاب درسی است که بر مدیریت استراتژیک در زمینه ورزش تمرکز دارد.
این کتاب به معرفی اصول برنامه‌ریزی استراتژیک، تجزیه‌ وتحلیل محیطی، حمایت و رهبری استراتژیک، تدوین و انتخاب استراتژی، پیاده‌سازی و اجرا، کنترل استراتژیک و مدیریت تغییر می‌پردازد و به گونه‌ای طراحی شده است که دانشجویان را تشویق می‌کند تا ذهنیت استراتژیک و همچنین تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله‌ خود را توسعه دهند. این کتاب مفاهیم کلیدی مانند: رهبری، حکمرانی، تغییر سازمانی و لایه‌های متعدد استراتژی در ورزش را برای دانشجویان تشریح می‌کند.
کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش، سرشار از مطالعات موردی موجود در دنیای واقعی است که برگرفته از محیط‌های متنوع کسب و کار ورزشی بوده و همچنین دارای ویژگی‌های آموزشی مفیدی از جمله پرسش‌های مروری و راهنمای منابع آنلاین است. این کتاب یک متن ضروری برای هر یک از دوره‌های مدیریت ورزش و یک منبع ارزشمند برای توسعه‌ ورزش، مدیریت تفریحات و یا دوره‌های مربوط به مدیریت رویداد است.

کتاب مدیریت استراتژیک ورزش

دسته بندی های کتاب مدیریت استراتژیک ورزش