کتاب آداب کتاب خواری

Adab-e Ketab Khari
کد کتاب : 77020
شابک : 978-6227676112
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی آداب کتاب خواری اثر احسان رضایی

کتاب «آداب کتاب خواری» نوشتۀ احسان رضایی از تازه های بازار نشر است که به اهمیت مطالعه می پردازد. این کتاب را نشر جام جم در ۱۶۸ صفحه منتشر کرده است.
در معرفی این کتاب آمده است: «خواندن کتاب، راهی است برای کشف کردن، برای خیال کردن و آفریدن، خواندن راهی است برای زنده ماندن، ما در دنیای عجیبی زندگی می کنیم که کلمات به صورت مداوم از معنا تهی می شود»
احسان رضایی متولد ۱۳۵۶ در تهران است. او روزنامه نگار، منتقد ادبی و سردبیر مجله‌ی «کاغذرنگی» است و با نشریات مختلفی همکاری کرده و سابقه‌ی دبیری تحریریه‌ی هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» را دارد. او سال ۱۳۹۱ به خاطر ستون یادداشت در هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» پرخواننده‌ترین خبرنگار حوزه‌ی کتاب شد. رضایی در رادیو هم برنامه‌های ادبی متعددی اجرا کرده‌است.از رضایی علاوه بر نقدها و مقالات، کتاب هایی نیز منتشر شده است که «شهرزاد خسته س»، «باغ وحش اساطیر»، «کآشوب» و … از جملۀ آنهاست.
این کتاب توسط نشر جام جم منتشر شده است. برای سفارش و تحویل سریع می توانید از طریق سایت ایران کتاب اقدام نمایید.

کتاب آداب کتاب خواری

احسان رضایی
احسان رضایی متولد 1356 در تهران است. او روزنامه نگار، منتقد ادبی و سردبیر مجله‌ی «کاغذرنگی» است و با نشریات مختلفی همکاری کرده و سابقه‌ی دبیری تحریریه‌ی هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» را دارد. او سال 1391 به خاطر ستون یادداشت در هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» پرخواننده‌ترین خبرنگار حوزه‌ی کتاب شد. رضایی در رادیو هم برنامه‌های ادبی متعددی اجرا کرده‌است.