کتاب فرارهای عاشقانه

Liebesfluchten
کد کتاب : 77642
مترجم :
شابک : 978-6220109297
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فرارهای عاشقانه اثر برنهارد شلینک

در اینجا مجموعه‌ای از داستان‌هایی است که خود را حول ایده عشق می‌بافند - عشق به جستجو و دوست داشتن فرار. عشق به عنوان میل، به عنوان گناه، به عنوان سردرگمی یا خیانت به خود. عشق به عنوان عادت، به عنوان یک رابطه و در آخر به عنوان عصیان تغییر دهنده زندگی.
قدرت برنهارد شلینک به‌عنوان یک داستان‌نویس در شفقت سرد او و در هوشی است که او مانند لیزر برای نفوذ به انگیزه‌های انسانی و رفتارهای انسانی به کار می‌برد. در اینجا موضوع او تاریخ نیست، بلکه خود قلب است و با ظرافت جوهر احساسات ما را آشکار می کند.
پروازهای عشق که از قبل موفقیتی عظیم در آلمان بومی نویسنده به شمار می‌رود، مطمئنا مورد تجلیل، بحث، خواندن و بازخوانی قرار خواهد گرفت.

کتاب فرارهای عاشقانه

برنهارد شلینک
برنهارد شلینک، زاده ی ۶ ژوئیه ۱۹۴۴، نویسنده و قاضی آلمانی است. از ویژگی های آثار او پرداختن به دوران ناسیونال-سوسیالیسم و جنگ است. رمان کتابخوان، معروف ترین اثر شلینک است که به زبان فارسی نیز ترجمه و منتشر شده است. شلینک تاکنون کتاب های زیادی در رابطه با تاریخ معاصر آلمان نوشته است. آخرین رمان او به نام «آخر هفته» که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، درباره ی یکی از اعضای فراکسیون ارتش سرخ است که پس از آزادی از زندان، در دیدار با دوستانش در ویلایی در یک منطقه ی دورافتاده، وقایع گذشته را مرور می کند.او در...