کتاب سوسویی در تاریکی

A flicker in the dark
کد کتاب : 79284
مترجم :
شابک : 978-6229788653
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 436
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

سوسویی در تاریکی
A flicker in the dark
کد کتاب : 100732
مترجم :
شابک : 978-6227566673
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سوسویی در تاریکی اثر استیسی ویلینگام

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز
«داستانی هوشمندانه و جذاب با پیچش‌های داستانی که هرگز نخواهید دید. اولین کتاب استیسی ویلینگهام باعث می‌شود که شما مدت‌ها قبل از خوابتان آن را ورق بزنید.» - کارین اسلتر
وقتی کلویی دیویس دوازده ساله بود، شش دختر نوجوان در شهر کوچک او در لوئیزیانا ناپدید شدند. در پایان تابستان، پدر خودش به جنایات اعتراف کرد و مادام العمر کنار گذاشته شد، و کلوئه و بقیه اعضای خانواده اش را رها کرد تا با حقیقت دست و پنجه نرم کنند و سعی کنند در حالی که با عواقب بعدی روبرو می شوند، پیش بروند.
اکنون بیست سال بعد، کلویی یک روانشناس در باتون روژ است و برای عروسی خود آماده می شود. در حالی که در نهایت درک او از شادی ای که برای رسیدن به آن تلاش کرده است، شکننده است، گاهی اوقات احساس می کند که کنترل زندگی خود را به اندازه نوجوانان مشکلی که بیماران او هستند، از دست داده است. بنابراین وقتی یک دختر نوجوان محلی ناپدید می شود، و سپس یکی دیگر، آن تابستان وحشتناک از بین می رود. آیا او پارانوئید است، با دیدن شباهت‌هایی از گذشته‌اش که در واقع وجود ندارد، یا برای دومین بار در زندگی‌اش، آیا کلویی قصد دارد نقاب یک قاتل را بردارد؟

کتاب سوسویی در تاریکی


ویژگی های کتاب سوسویی در تاریکی

از پرفروش ترین های نیویورک تایمز

بهترین کتاب معمایی به انتخاب خوانندگان گودریدز در سال2020

برترین کتاب جنایی معمایی سال در آمازون و مجله ی دیپ سوت

استیسی ویلینگام
استیسی ویلینگهام نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. کتاب «سوسو زدن در تاریکی» اثر پرفروش او است. ویلینگهام قبل از روی آوردن به داستان‌نویسی، ویراستار و استراتژیست برند برای آژانس‌های بازاریابی مختلف بود و مدرک کارشناسی خود را در روزنامه‌نگاری مجلات از دانشگاه جورجیا و MFA از کالج هنر و طراحی ساوانا گرفت. آثار او در بیش از 30 کشور ترجمه شده است. او در حال حاضر در چارلستون، کارولینای جنوبی، با همسرش، بریت، و لابرادودل، ماکو، زندگی می کند، جایی که او همیشه در حال کار بر...
نکوداشت های کتاب سوسویی در تاریکی
exceptionally smart, entertaining....
فوق العاده هوشمندانه، سرگرم کننده...
Washington Post Washington Post

A book you won’t want to put down.
کتابی که نمی خواهید آن را زمین بگذارید.
Red Carpet Crash

قسمت هایی از کتاب سوسویی در تاریکی (لذت متن)
گلویم میخارد اول ضعیف است. مثل نوک پر که در امتداد مری ام از بالا تا پایین کشیده شود. زبانم را در گلویم بر می گردانم و سعی می کنم آن را بخاراتم اثری نمی کند. امیدوارم مریض نشده باشم. این اواخر اطراف شخص مریضی بوده ام؟ کسی که سرما خورده باشد، نمی توان واقعا مطمئن شد. تمام روز اطرافم پر از آدم است. به نظر نمی رسید هیچ کدام شان مریض باشند اما سرماخوردگی معمولی می تواند حتی قبل از اینکه علائمی نشان بدهد، مسری باشد دوباره سعی می کنم گلویم را بخارانم شاید هم حساسیت باشد، میزان ریج ویدا در هوا بیشتر از حد معمول است. در واقع، شدید است. حساسیت سنج عدد ۸ از ۱۰ را نشان می دهد. فرفره ی کوچک نرم افزار آب و هوا کاملا روی قرمز است.