کتاب راز عشق، سلامتی و پول

The Secret to Love, Health, and Money
(دوره پیشرفته)
کد کتاب : 79673
مترجم :
شابک : 978-6003403178
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

اسرار عشق، سلامتی و ثروت
The Secret to Love, Health, and Money
  • 20 % تخفیف
    165,000 | 132,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 82782
مترجم :
شابک : 978-9642334186
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب راز عشق، سلامتی و پول اثر راندا برن

با این مجموعه از درس‌ها، توصیه‌ها و مطالعات موردی از نویسنده پرفروش، چگونگی دستیابی به شادی، رفاه و موفقیت شخصی را کشف کنید. در بخش اول از کتاب "راز عشق، سلامتی و پول" ، او بیشتر به بررسی قدرت افکار مثبت و چگونگی استفاده از فرآیند خلاقانه برای جذب و حفظ روابط جدید و سالم‌تر می‌پردازد.

بخش دوم درس های عمیقی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند قانون جذب را برای سلامتی و تندرستی خود اعمال کنید و حکایت های الهام بخش از کسانی را ارائه می دهد که از راز برای غلبه بر بحران های سلامتی مانند سرطان، درد مزمن، افسردگی و غیره استفاده کرده اند.

در نهایت، یاد بگیرید که چگونه با کشف قدرتی که برای وارد کردن پول به زندگی خود دارید، رابطه خود را با پول بهبود بخشید. از شکار شغل گرفته تا اتخاذ یک طرز فکر ثروت، برن همه چیزهایی را که برای دستیابی به رفاه و موفقیت حرفه ای نیاز دارید فراهم می کند.

با این فرآیندهای تاثیرگذار و در دسترس، شما به طور مستقیم تحول قدرتمندی را در تمام جنبه های زندگی خود تجربه خواهید کرد - برای بهتر شدن.

کتاب راز عشق، سلامتی و پول

راندا برن
راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne) (زاده ۱۹۴۵) نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب های راز شناخته می شود. وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی شد.