کتاب زندگی بی حد و مرز

Life Without Limits
نامزد جایزه صنعت کتاب استرالیا سال 2012
کد کتاب : 31478
مترجم :
شابک : 978-6001180941
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

فتح قله های موفقیت بدون دست و پا
Life Without Limits
کد کتاب : 120709
مترجم :
شابک : ‭978-6006235615
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی بی حد و مرز اثر نیک وی آچیچ

پرفروش ترین کتاب ECPA — بیش از یک میلیون نسخه فروخته شد! • اگر هر چیزی ممکن بود زندگی شما چگونه بود؟

نیک وویچیچ که بدون دست و پا به دنیا آمد، با غلبه بر ناتوانی‌های خود، یک زندگی مستقل، غنی، رضایت‌بخش و « خوب» داشت و در عین حال به عنوان یک الگو برای هر کسی که به دنبال خوشبختی واقعی بود عمل کرد. نیک که اکنون یک سخنران انگیزشی موفق در سطح بین المللی است، مشتاقانه پیام خود را پخش می کند: مهمترین هدف این است که هدف زندگی خود را بیابید و هرگز تسلیم نشوید، علیرغم هر مشکل یا شانس به ظاهر غیرممکنی که سر راه شما قرار دارد.
نیک داستان ناتوانی‌های جسمی‌اش و نبرد عاطفی‌ای را که در کودکی، نوجوانی و جوانی یاد می‌گرفت، تحمل کرد. «برای طولانی‌ترین و تنهاترین زمان، فکر می‌کردم آیا کسی مانند من روی زمین وجود دارد و آیا هدفی جز درد و تحقیر در زندگی من وجود دارد؟»
نیک به اشتراک می‌گذارد که چگونه ایمانش به خدا منبع اصلی قدرت او بوده است، و توضیح می‌دهد که به محض اینکه احساس هدفی پیدا کرد - الهام بخشیدن به دیگران برای بهتر کردن زندگی خود و دنیای اطرافشان - اعتماد به نفس برای ایجاد یک کار مفید و سازنده پیدا کرد. اجازه دهید نیک به شما الهام بخشد تا زندگی خود را بدون محدودیت شروع کنید.
نیک توصیه های عملی برای تحقق بخشیدن به زندگی سرشار از رضایت و شادی با ایجاد اعتماد در دیگران، ایجاد روابط حمایتی و به دست آوردن قدرت برای سفر ارائه می دهد. او با نشان دادن اینکه چگونه آموخته است آنچه را که نمی تواند کنترل کند بپذیرد و به جای آن بر آنچه که می تواند تمرکز کند، خواننده را تشویق می کند.
این کتاب به هر کسی کمک می کند مسیر منحصر به فرد خود را برای یک زندگی موفق تعیین کند.

کتاب زندگی بی حد و مرز

نیک وی آچیچ
نیکلاس جیمز ووییچیچ (Nicholas James Vujicic) متولد چهارم دسامبر ۱۹۸۲ در استرالیا است و به علت ابتلا به سندرم تترا-آمیلیا هنگام تولد از نعمت دست و پا محروم بوده‌است.هر چند در کودکی دچار افسردگی شده بود، اما کم‌کم و با کمک مادرش آموخت که از زائدهٔ کوچکی که به جای پا در بدن او وجود داشت، استفاده کند و قابلیت‌های خود را افزایش دهد، او در دبیرستان رهبری گروهٔ را بر عهده گرفت که برای یک خیریه اعانه جمع‌آوری می‌کردند و از آن به بعد به کارهای عام‌المنفعه رو آورد.نیک وویچ...
قسمت هایی از کتاب زندگی بی حد و مرز (لذت متن)
دوازده ساله بودم که به همراه خانواده ازاسترالیا به آمریکا کوچیدیم. از این که باید در جایی تازه، بدون هیچ دوست و آشنایی از صفر شروع کنم، می ترسیدم. در هواپیما با خواهر و برادرم لهجه ی آمریکایی را تمرین می کردیم تا وقتی با همکلاسی های تازه ی خود صحبت می کنیم، آن ها ما را دست نیاندازند. گرچه نمی توانستم شکل غیر معمول بدنم را عوض کنم، اما می توانستم لهجه ام را تغییر بدهم. بعدها دانستم که بیشتر آمریکایی ها لهجه استرالیایی را دوست دارند. این سفر، نخستین دگرگونی عمده ی زندگی من بود. من می کوشیدم مثل آمریکایی ها به نظر برسم، و این تنها اشتباه زندگی من نبود. مدرسه ی تازه، در دامنه های کوه های سانتامونیکا واقع شده بود. خانه ی کنونی من نزدیک همین مدرسه است. مدرسه ای بسیار عالی بود، اما در ابتدا باید سخت کار می کردم تا خود را بچه های دیگر برسانم. برای هر بچه ای بسیار دشوار است که از موطن خود دور بیفند. شروع تازه، همواره دشوار است. باید دوستانی تازه پیدا می کردم و در زمین تازه، ریشه می دواندم. به علاوه ی موانع تازه وارد بودن، این مشکل را نیز داشتم که به لحاظ بدنی با دیگران فرقی بسیار داشتم. بدن من ، بای بچه های مدرسه شکلی عجیب و غریب داشت. من تنها دانش آموزی بودم که با ویلچر سر کلاس حاضر می شدم. در ضمن، تنها کسی بودم که همراهی داشتم که کمک ام می کرد.