کتاب وینسنس و گرگ خندان

Vincens
کد کتاب : 80306
شابک : 978-6000303105
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب وینسنس و گرگ خندان اثر بیژن کیا

پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی که از بندرعباس به مقصد دبی در حال پرواز بود، به دلیل شلیک موشک از ناو آمریکایی وینسنس سقوط کرد و تمام 290 مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. این در حالی است که این خبر با یک بایکوت فرهنگی در داخل و خارج مواجه و خیلی به این مسئله پرداخته نشد.
در پرواز شماره 655 تمام مسافران ایرانی نبودند، و ملیت های مختلفی در این پرواز حضور داشتند. در حقیقت این کتاب می پردازد به یکی از مسافران این هواپیما، که ایتالیایی بوده و در آن واقعه جانش را از دست می دهد و با گذشت سال ها، دخترش در حال پیگیری این اتفاق و سرنوشت پدرش است.روند داستان با پیگیری های دختر این مسافر ایتالیایی آغاز می شود و در ادامه پیگیری های او باعث بروز یک سری حساسیت های پلیسی و امنیتی می شود.

کتاب وینسنس و گرگ خندان

بیژن کیا
بیژن کیا متولد شیراز در سال 1347 است. او کارشناس فرهنگی دانشگاه شیراز و نویسنده، فیلمنامه نویس، مدرس داستان‎نویسی ، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی است. بیژن کیا برگزیده جایزه ادبی یوسف، رسول آفتاب و دوازدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس نیز است. مدرس فیلمنامه نویسی دانشگاه هنر (موسسه آموزش عالی هنر شیراز)، کارشناس مسئول واحد فیلمنامه نویسی حوزه هنری فارس، عضو شورای مرکزی بررسی فیلمنامه (حوزه هنری فارس)، شاغل در دانشگاه شیراز(معاونت فرهنگی) به‎عنوان کارشناس فرهنگی، همکاری با حوزه هنری بع...