کتاب پایان یک نقش

Payan-e Yek Naghsh
کد کتاب : 80693
شابک : 978-6001754678
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پایان یک نقش اثر جلال توکلی

رمان «پایان یک نقش» که به بحران صهیونیسم و مسائل و مشکلات میان آن ها علی رغم ظاهر موفقی که دارند اشاره دارد.
کتاب پایان یک نقش اثر جلال توکلی، به بحران صهیونیسم و مسائل و مشکلات میان آن ها علی رغم ظاهر موفقی که دارند اشاره دارد؛ مشکلاتی که صهیونیست ها همواره تلاش می کنند مخفی نگه دارند تا ظاهر موفقی از خود نشان دهند.
این کتاب می تواند در آگاهی و شناخت مردم ایران و جهان نسبت به جنایات صهیونیست ها موثر باشد و در قالب داستان، مخاطب را با بسیاری از وقایع تاریخی آشنا کند.
هانا «شخصیت محوری رمان» است که سرگذشتش را برای نویسنده و افراد دیگری همچون وکیل، بازپرس تعریف می کند. او زنی بی هویت و جویای هویت است، گرفتار در زندان خرافات و اعتقادات سیاه انگار صهیونیسم، دربند نظام سلطه و رژیم نژادپرستی که فرصت هرگونه تفکر یا طرح سوال را از او و امثال او گرفته است. هم از لحاظ فکری زندانی است و هم از لحاظ فیزیکی. این شخصیت در شرایطی قرار گرفته که باید برای رهایی از محبس گندیده اندیشه و زندان مخوف تلمود، رو در روی افرادی که به نوعی سرنوشتش را رقم خواهند زد، بنشیند و با هر کدام بر اساس شخصیت و زبان آن ها و صدالبته هدف خود، ارتباط برقرار کند.
این رمان تاریخچه مختصر و مفیدی درباره رژیم صهیونیستی است. توکلی در «پایان یک نقش» درباره بحران هویت مردم اسرائیل حرف می زند و از این طریق سعی دارد نگاه انسانی تری به مردم اسرائیل داشته باشد و آن ها را قربانیان دروغ های صهیونیسم معرفی کند.

کتاب پایان یک نقش

جلال توکلی
جلال توکلی در سال 1348 در شمیران تهران متولد شد. تا دومین سال دوره راهنمایی در تهران بود و از آن پس تاکنون در یزد به‌سر می‌برد. تحصیلاتش را تا سطح کاردانی مرمت آثار تاریخی دنبال کرده و به‌عنوان مدیر پاسداران میراث فرهنگی مشغول فعالیت است. همچنین با حوزه هنری تهران و یزد همکاری دارد و درحوزه هنری یزد مسئول بخش ادبی قصه می‌باشد. از میان آثار او مجموعه داستان آن خال برگزیده نهمین دوره کتاب کودک کانون و کتاب ریاح که اولین رمان فارسی در مورد فلسطین است از طرف انجمن قلم برگزیده ...