کتاب بچه هایی از این جنس

Bache Hayee Az In Jens
کد کتاب : 80646
شابک : 978-6008099161
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 138
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه هایی از این جنس اثر مهشید شریف

این کتاب رمانی است در مورد دختری که در زندان به دنیا آمده است و به واسطه پدر و مادر خلافکارش در معرض بزه قرار می گیرد. زندگی این دختر با کمک زنی که مادر خانواده او می شود، دچار تحول می شود و تغییرات اساسی در زندگی این دختر روی می دهد، به طوری که سمت و سوی زندگیش عوض می شود و راهی دیگر در پیش می گیرد.

کتاب بچه هایی از این جنس

مهشید شریف
مهشید شریف با نام اصلی مهشید زهرا فاتحی (زادهٔ ۱۳۳۷ در همدان) نویسنده، عکاس، پژوهشگر، روانشناس و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته «روانشناسی یادگیری» از دانشگاه استکهلم است. مهشید فاتحی با مجید شریف ازدواج کرده بود و با او یک فرزند به نام پویا دارد. وی مقیم کشور سوئد و متخصص علوم رفتاری است و آثارش را علاوه بر خارج از کشور، به زبان فارسی در ایران نیز منتشر می‌کند. مهشید شریف علاوه بر زبان سوئدی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، کردی و ترکی تسلط دارد. آ...
دسته بندی های کتاب بچه هایی از این جنس
قسمت هایی از کتاب بچه هایی از این جنس (لذت متن)
مانی سرخ شده بود. نم عرقی هم روی پیشانی اش نشسته بود. لادن ششدانگ حواسش به او بود تا ببیند این مرد جوان درشت هیکل که چهره مهربان و موهای سیاه دارد و چشم های سیاه در پوست گندم گونش خون نشسته، چه واکنشی نشان می دهد. مانی برای هر حرکت کوچک خود خجالت زده می شد و تردید می کرد. برخلاف لادن متنی هم برای معرفی آماده نکرده بود. هیچ اصراری نداشت از خودش بگوید. لادن حرفی نداشت، مانی را همان طور که بود، پذیرفت. تنها از فضای ساکت و سنگین میانشان فراری بود.