کتاب کفش های سرگردان

Kafsh-haye Sargardan
(خاطرات سهیلا فرجام فر)
کد کتاب : 80738
شابک : ‭‫‬‭‏‫‬‭‫‭‫‬‭‫‭‫‬‮‭‫‬‭978-9644717239
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کفش های سرگردان اثر سهیلا فرجام فر

« کفش های سرگردان» خاطرات خودنگاشت یک زن پرستار آبادانی از سال اول جنگ تحمیلی عراق عیله ایران در شهرهای آبادان، خرمشهر، بهبهان، تهران و دزفول است.
نویسنده در سی ام شهریور ماه 1359، در روزهای پایانی مرخصی زایمان، به آبادان می رود تا دو فرزند خردسالش را به پدر و مادر خود بسپارد. در همان هنگام، با شروع جنگ و حمله عراق به خرمشهر و آبادان، راوی به همراه پدر و مادرش و بچه ها مجبور می شوند خانه پدری را ترک کرده و به منزل یکی از اقوام خود در بهبهان بروند. پس از پایان مرخصی به محل کار خود بازمی گردد.
مدتی بعد خانه ای در تهران خریداری می کنند و ایام مرخصی خود را در آنجا می گذرانند. حدود یک سال بعد به بیمارستان نیروی هوایی تهران منتقل شده و در تهران مقیم می شود.

کتاب کفش های سرگردان

سهیلا فرجام فر
سهیلا فرجام فردر سال 1335 در آبادان متولد و تا هنگام اخذ دیپلم در آبادان ساکن بود، برای ادامه تحصیل در دانشکده پرستاری نیروی هوایی به تهران می‌رود و پس از فارغ‌التحصیلی در سال 56 به دزفول نقل مکان می‌کند، به دلیل آغاز جنگ از سال 60 تاکنون در تهران به سر می‌برد. او حدود 10 سال است که به نویسندگی مشغول و با نشریات زن روز، کیهان، کیهان هوایی و مجله فضیلت خانواده (دبیر سرویس داستان) همکاری داشته است. او همکاریهایی نیز با صدا و سیما داشته و گاهی راوی برنامه‌هایی بوده است. ...
دسته بندی های کتاب کفش های سرگردان