کتاب کتاب کار عکاسان

The Photographer's Playbook
307 ایده و راهکار
کد کتاب : 80787
مترجم : فرزاد عظیم بیک
شابک : ‏‫‭978-9643062538
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کار عکاسان اثر جیسون فولفورد

بهترین راه برای یادگیری، انجام دادن است.کتاب کار عکاسان دارای تکالیف عکاسی و همچنین ایده ها، داستان ها و حکایات بسیاری از با استعدادترین عکاسان و متخصصان عکاسی جهان است. چه به دنبال تمرین هایی برای بهبود کار عملی خود باشید - به تنهایی یا در یک گروه - یا علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد رسانه هستید، این مجموعه بازیگوش الهام بخش روش های جدیدی برای درگیر شدن با فرآیند عکاسی است.

در این کتاب، توصیه‌هایی برای عکاسی و ویرایش بهتر، راه‌های خلاقانه برای شروع پروژه‌ها، بازی‌ها و فعالیت‌های جدید و بینش نسبت به شیوه‌های مسئولین نمادین‌ترین عکس‌های ما-جان بالدساری، تینا بارنی، فیلیپ-لورکا دیکورسیا، جیم گلدبرگ، میراندا- خواهید یافت. و همچنین جولای، سوزان میسلاس، استفن شور، الک سوث، تیم واکر و بسیاری دیگر.

این کتاب همچنین دارای یک الفبای پولاروید توسط مایک اسلک است که هر فصل را تقسیم می کند و یک راهنمای موضوع مفید است. این کتاب که توسط عکاسان تحسین شده جیسون فولفورد و گریگوری هالپرن ویرایش شده است، شامل تکالیف و ایده های پروژه برای معلمان و دانش آموزان ضروری است و برای همه کسانی که مجذوب عکس گرفتن هستند، سرگرم کننده است.

کتاب کتاب کار عکاسان

جیسون فولفورد
جیسون فولفورد (متولد 1973) یک عکاس، ناشر و مربی آمریکایی، مستقر در بروکلین، شهر نیویورک است.قالب اصلی برای عکاسی خود فولفورد این کتاب است که شامل Sunbird (2000)، له شده (2003)، پرورش قورباغه به قیمت دلار دلار (2006)، جمع آوری قارچ (2010)، هتل اوراکل (2013)، شامل: 3 کتاب است. (2016)، The Medium is a Mess (2018) و Clayton's Ascent (2018). او یک نمایشگاه انفرادی در موسسه هنر مینیاپولیس داشته است و دریافت کننده بورسیه گوگنهایم است.فولفورد یکی از بنیانگذاران J&L Books است که در آنجا ناشر، ویرا...
نکوداشت های کتاب کار عکاسان
The idea is that photography is nothing if it stays in a little box, that there is a big wide world out there and photography needs to engage with it
ایده این است که اگر عکاسی در یک جعبه کوچک بماند هیچ است، دنیای وسیعی در بیرون وجود دارد و عکاسی باید با آن درگیر شود.
British Journal of Photography

Examines how the photograph can be animated through composition, engagement and passion
بررسی می کند که چگونه می توان عکس را از طریق ترکیب بندی، تعامل و اشتیاق متحرک کرد
British Journal of Photography

قسمت هایی از کتاب کار عکاسان (لذت متن)