کتاب کتاب راهنمای مربیگری پیشرفته

Advanced Coaching Pocketbook
کد کتاب : 132836
مترجم :
شابک : 978-6229380208
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مربیگری پیشرفته
Advanced Coaching Pocketbook
(نکته ها،ابزار و تکنیک هایی جهت بالا بردن مهارت های مربیگری و…)
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سایبان سایبان
    نویسنده:
کد کتاب : 81250
مترجم : ماکان اسکندری
شابک : 978-6226790321
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 114
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مربیگری پیشرفته اثر لین والی

کتاب کوچک مربی‌گری پیشرفته شامل نکته‌ها، ابزارها و تکنیک‌هایی جهت بالابردن مهارت‌های مربی‌گری و افزایش اعتماد به‌نفس است. الین والی نویسنده این اثر مختصر و مفید، به گفته خودش در پی کشف راه‌هایی بوده تا ضمن آگاهی‌بخشی به مربیان کاری کند که آنها بتوانند تمرینات مربیگری خود را پیشرفته‌تر سازند.
این کتاب کوچک، قصد دارد سطح تکنیکی مربیان را بالابرده تا تمرکز بیشتری روی روش‌های مربی‌گری و بازتاب آن داشته باشند. چهارچوبی کاری برای ارزیابی سبک مربی‌گری آنها فراهم کند. درک عمیق‌تری از مربی‌گری و موضوعات جدیدتر مانند خودآگاهی، مربی‌گری در فضاهای آزاد و علم عصب‌شناسی ارائه دهد و از سبک مربی‌گری بازتابی پشتیبانی کند.
خود و مفهوم خود، مکان مناسب‌ مربی‌گری، توجه به کوچی، مدل‌های مربی‌گری و اصول اخلاقی در مربی‌گری، فصول این کتاب هستند که به تشریح این مدل می‌پردازند.
به گفته بسیاری از چهره‌های معتبر و فعال کوچینگ دنیا، سوال‌هایی که در این کتاب به شما به‌عنوان مربی پیشنهاد می‌شود که از خود بپرسید و به دنبال پاسخش باشید تمرین خوبی برای تبدیل شدن به یک مربی پیشرفته است.

کتاب مربیگری پیشرفته

لین والی
من لین والی هستم و سال هاست به عنوان مربی اجرایی و کارشناس توسعه رهبری کار می کنم.من یک مربی کسب‌وکار واجد شرایط و مدیر روان‌سنجی هستم و به‌عنوان کاتالیزوری که علاقه‌مند به توسعه افراد و نوآوری در طراحی برنامه‌هایی برای تغییر و حمایت سازمانی است، دیده می‌شوم.هنگام کار با سازمان ها برای تسهیل تغییر، پشتیبانی از کارکنان، رسیدگی به سبک های رهبری و توسعه کارکنان در تمام سطوح ارشد برای دستیابی به نتایج واقعی تجاری، مربیگری کسب و کار در بهترین حالت خود قرار دارد.من در ...