کتاب روان شناسی یادگیری در آموزش

Learning Theories Simplified
  • 15 % تخفیف
    175,000 | 148,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 82028
مترجم :
شابک : 978-6222462369
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 445
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی یادگیری در آموزش اثر باب بیتز

این کتاب، برای معلمان، مربیان و مدیران از هر فرد یا گروهی نوشته شده است که می خواهند درک بیشتری از این پیدا کنند که مردم چگونه فکر کنند و یاد می گیرند و مهم تر از آن، چگونه از این درک استفاده کنند تا از آن ها انسان های بهتری بسازند. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است:
- بخش اول: نظریات یادگیری کلاسیک را دربرمی گیرد از فیلسوفان آموزشی پیشین تا متفکران رفتارگرایی، شناخت گرایی، انسان گرایی و دانشمندان عصب شناسی در قرن بیستم.
- بخش دوم: بیشتر نگاهی بر تفکر معاصر در رابطه با یادگیری و آموزش دارد و تحقیق برخی از شناخته شده ترین متفکران آموزشی معاصر را در رابطه با موضوعات مربوط به کیفیت های فردی معلمان و دانش آموزان دربرمی گیرد.
- بخش سوم: به نظریه ها و مدل هایی نگاه می کند که بر برنامه ریزی، ارائه و ارزیابی برنامه آموزشی تاکید دارند. این بخش برای معلمان و مربیانی است که در مسیر رشد، ارائه و ارزیابی برنامه های مطالعاتی هستند و...

کتاب روان شناسی یادگیری در آموزش

باب بیتز
باب بیتز به مدت بیست سال یکی از مدیران ارشد خدمات ملکی بود. او همچنین در این مدت به عنوان مربی و مربی و مربی افراد دارای معلولیت مشغول به کار بود. او سپس مشاور مدیریت و آموزش خود را راه اندازی کرد (گروه آروندل)، که سال آینده 25 سالگی خود را جشن می گیرد. کار او به عنوان مشاور مدیریت تعدادی از پروژه های دولت محلی و مرکزی و همچنین کار به عنوان مربی با شرکت های بزرگ بخش خصوصی بریتانیا را پوشش می دهد.