کتاب خرده تدریس: آموزه هایی از علم یادگیری

Small Teaching
کد کتاب : 91082
مترجم : زینب غفرانی جهرمی
شابک : 978-9644164569
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خرده تدریس: آموزه هایی از علم یادگیری اثر جیمز ام لنگ

هر روز از نظریه شناختی در کلاس استفاده کنید
تحقیق در مورد نحوه یادگیری ما در را برای استفاده از نظریه شناختی برای تسهیل یادگیری بهتر دانش آموزان باز کرده است. اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. بسیاری از کتاب‌های مربوط به نظریه شناختی، نظریه‌های رادیکال اما غیرعملی را معرفی می‌کنند و نمی‌توانند با کلاس درس ارتباط برقرار کنند. در این کتاب جیمز لنگ یک استراتژی برای بهبود یادگیری دانش‌آموز با یک سری تغییرات متوسط اما قدرتمند ارائه می‌کند که تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند – که بسیاری از آن‌ها می‌توانند در یک دوره کلاسی واحد عملی شوند. این استراتژی‌ها برای پر کردن شکاف بین تحقیقات اولیه و محیط کلاس درس طراحی شده‌اند، به گونه‌ای که می‌تواند توسط هر دانشکده در هر رشته‌ای اجرا شود، و حتی در تکنیک‌های تدریس از قبل موجود ادغام شود. به عنوان مثال یاد بگیرید:
چگونه یک فرد در بازیابی دانش از حافظه خوب می شود؟
اکنون پیش‌بینی‌سازی چگونه به ما در یادگیری در آینده کمک می‌کند؟
چگونه مربیان ذهنیت های ثابت یا رشدی را در دانش آموزان خود القا می کنند؟
هر فصل یک مفهوم اساسی در تئوری شناختی را معرفی می‌کند، توضیح می‌دهد که چه زمانی و چگونه باید به کار گرفته شود، و مثال‌های محکمی از این که چگونه مداخله در رشته‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته یا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، ارائه می‌کند. تکنیک‌های آموزشی کوچک شامل فعالیت‌های آموزشی مختصر در کلاس یا آنلاین، مداخلات یک‌باره، و تغییرات کوچک در طراحی دوره یا ارتباط با دانش‌آموزان است.

کتاب خرده تدریس: آموزه هایی از علم یادگیری

جیمز ام لنگ
جیمز ام. لانگ، دکتری. نویسنده شش کتاب است که جدیدترین آنها حواس پرتی است: چرا دانش آموزان نمی توانند تمرکز کنند و چه کاری می توانید درباره آن انجام دهید (کتاب های پایه، 2020)، آموزش کوچک: درس های روزمره از علم یادگیری (جوسی-باس، 2016) و درس های تقلب: یادگیری از بی صداقتی دانشگاهی (انتشارات دانشگاه هاروارد، 2013)، و در دوره: راهنمای هفته به هفته برای اولین ترم تدریس در کالج (Harvard UP، 2008). او که استاد سابق زبان انگلیسی و مدیر مرکز تعالی آموزش D'Amour در دانشگاه Assumption بود، در سال 2021 ...
نکوداشت های کتاب خرده تدریس: آموزه هایی از علم یادگیری
James Lang has done us all a great service by providing strategies that allow us to be more efficient and effective in the classroom without overhauling our entire approach to teaching.
جیمز لنگ با ارائه استراتژی هایی که به ما امکان می دهد در کلاس درس کارآمدتر و موثرتر باشیم بدون اینکه کل رویکردمان در تدریس را اصلاح کنیم، خدمات بزرگی به همه ما انجام داده است.
Joshua R. Eyler

Lang's book offers what so many faculty members want and need: small-scale changes that can enhance their teaching and their students' learning
کتاب لانگ آنچه را که بسیاری از اعضای هیئت علمی می خواهند و به آن نیاز دارند ارائه می کند: تغییرات در مقیاس کوچک که می تواند تدریس و یادگیری دانشجویانشان را افزایش دهد.
Marsha C. Lovett

قسمت هایی از کتاب خرده تدریس: آموزه هایی از علم یادگیری (لذت متن)
برای قسمت دوم مطالب درسی شاگردان این فرصت را داشتند تا مفاهیم کلیدی را که در آزمونها میآید مجددا مطالعه کنند خانم بین قسمت پایانی مطالب درسی را با روشهای معمول تدریس خود بدون هیچگونه مطالعه یا تمرین یادآوری اضافی درس داد. پیش از بررسی نتایج به این نکته توجه داشته باشید که تمرین یادآوری در وقتی اضافه تر از زمان کلاس انجام نشد این تمرین در ساعتهای معمول کلاس درس اتفاق افتاد، بدین معنی که جایگزین فعالیت دیگری در کلاس شد سخنرانی، یا بحث های کلاس یا زمان مطالعه ی مستقل یا هر چیز دیگری که معلــم در روزهای بدون آزمون انجام میداد این نکته مهم است زیرا برخی استادان نگران اند.