کتاب عطر شب بوها

Atr-e Shab Boo-ha
قصه فرماندهان25 (سردار شهید حاج محمود شهبازی)
کد کتاب : 81913
شابک : 978-6001753381
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عطر شب بوها اثر حمید حسام

کتاب عطر شب‌بوها آخرین کتاب از مجموعه قصه فرماندهان است که هریک از فصل‌های هشت‌گانه آن به برهه‌ای از زندگی کوتاه، اما پرماجرای یک فرمانده اختصاص یافته است. «امانت فرمانده کل سپاه» به ماجرای معرفی محمود شهبازی به عنوان فرمانده سپاه استان همدان می‌پردازد. در این فصل، محمود شهبازی همراه با فرمانده سپاه به میان بچه‌های سپاه استان همدان می‌آید تا به عنوان فرمانده جدید معرفی شود.
محمود شهبازی مصداق بارز مهاجر الی الله بود. هر جا ردی از شناخت و معرفت او در ذهن ها می نشست از آنجا هجرت می کردو به جای دیگری می رفت تا گمنام بماند.محمود شهبازی عارف عنوان گریزی بود که به قله گمنامی رسید و میان مردم شهرش- اصفهان- و خانواده و دوستان هیچ کس او را در سمت فرمانده نمی شناخت. فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس درباره او می گفت: «اگر محمود شهبازی زنده می ماند، فرمانده نیروی زمینی سپاه می شد.»

کتاب عطر شب بوها

حمید حسام
حسام در سال 1340 در همدان متولد شد. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه تهران است. وی جوانی خود را در جبهه های نبرد سپری کرد و همین مساله باعث شد تا دفاع مقدس رویکرد اصلی حمید حسام در نوشتن و خلق آثارش باشد. سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در زمینه نویسندگی نیز کارنامه قابل توجهی دارد. چهار کتاب حاصل دوران نویسندگی این مسئول فرهنگی است. در زمینه داستان کوتاه کتاب "دهلیز انتظار"، در بخش خاطره کتاب "غواصها بوی نعنا می دهند"، "دلیل" و در ...