کتاب سطل مهربانی

How full is your bucket?
توان نامحدود مغز من برای شادمانی
  • 15 % تخفیف
    59,000 | 50,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مهرسا مهرسا
    نویسنده:
کد کتاب : 8202
مترجم :
شابک : 9786009816606
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سطل مهربانی اثر تام راث

اقتباسی مصور از پرفروش ترین کتاب برای مدتی طولانی: سطل شما چقدر پر است؟ (بیش از 400000 نسخه فروخته شده)
این کتاب برای بچه ها نوشته شده است- از طریق داستان پسری روایت می شود که استعاره ی ارزشمند "پر کردن سطل" را می آموزد و سعی می کند آن را عملی کند.
هر لحظه مهم است.
هر یک از ما یک سطل نامرئی داریم. وقتی سطل ما پر شد ، احساس خوبی داریم. وقتی خالی است ، احساس افتضاحی می کنیم. با این حال اکثر کودکان (و بسیاری از بزرگسالان) به اهمیت داشتن یک سطل پر در طول روز پی نمی برند.
در سطل مهربانی که اقتباسی از کتاب سطل شما چقدر پر است برای کودکان و نوجوانان است ، فلیکس شروع به دیدن این می کند که چگونه هر تعامل در یک روز سطل او را پر یا خالی می کند. پس از آن فلیکس متوجه می شود که هر آنچه به افراد دیگر می گوید یا می کند سطل آنها را نیز پر یا خالی می کند.
با فلیکس همراه باشید زیرا او می فهمد پر کردن سطل همکلاسی ها ، معلمان و اعضای خانواده اش به چه آسانی انجام می شود. قبل از اینکه روز تمام شود ، خواهید دید که چگونه فلیکس یاد می گیرد یک سطل پر کننده عالی باشد ، و در این مرحله ، متوجه می شود که پر کردن سطل شخص دیگری ، فضای شخصی او را نیز پر می کند. این کتاب توضیح می دهد که همه ما سطل آب نامرئی بالای سر خود داریم. اقدامات منفی دیگران درمقابل ما می تواند سطل ها را خالی کند ، و بدی کردن ما نسبت به آنها نیز می تواند سطل های آنها را تخلیه کند. اقدامات مثبت روند را معکوس می کنند. فلیکس اجازه نمی دهد خواهرش با او بازی کند. وقتی او با عصبانیت به برج خود لگد می زند ، پدربزرگش توضیح می دهد که فلیکس سطح خواهرش را خالی کرده اسن. صبح روز بعد فلیکس در واقع یک سطل را می بیند که بالای سر خودش شناور است و در طول روز ، وقتی به طور متناوب مورد آزار و اذیت و ستایش قرار می گیرد ، متوجه می شود که چه عواملی باعث خالی یا پر شدن آن شده است. این داستان آنقدر جذاب و آموزنده است که به احتمال زیاد کودکان آن را بامزه و خنده دار می دانند.

کتاب سطل مهربانی

تام راث
تام راث، زاده ی سال 1975، مشاور تجاری و نویسنده ی آمریکایی است.راث در شهر لینکولن در نبراسکا به دنیا آمد. او دارنده ی مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه میشیگان و مدرک کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه پنسیلوانیا است.راث پس از اتمام تحصیل، وارد شرکت گالوپ شد و به کار مشاوره پرداخت. او مدتی به عنوان نایب رئیس نهاد تحقیقاتی VHL کار کرد و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه پنسیلوانیا فعالیت می کند.
قسمت هایی از کتاب سطل مهربانی (لذت متن)
فیلیکس در اتاقش مشغول ساختن برج بلندی بود. درست وقتی آخرین قطعه ی چوبی را روی برج میگذاشت، خواهر کوچکش، سارا وارد اتاق شد. سارا نگاهی به برج فیلیکس انداخت و با اشتیاق گفت: «من هم میخواهم با تو برج بسازم.» اما فیلیکس حوصله ی بازی کردن با سارا را نداشت. از طرفی نگران بود سارا برجی را که با هزار زحمت ساخته بود، خراب کند. به همین دلیل با بی حوصلگی گفت: «نه سارا، تو خیلی کوچک هستی، نمیتوانی برج بسازی. برو دنبال بازی خودت.»