کتاب مشاوره ی نوجوانان

Counselling Adolescents
کد کتاب : 82262
مترجم :
شابک : 978-6222900380
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 540
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مشاوره ی نوجوانان اثر کاترین گلدارد

این راهنمای قطعی مشاوره به نوجوانان اکنون در پنجمین ویرایش خود، هزاران کارآموز و پزشک را با نظریه، اصول، مهارت ها و تکنیک های مشاوره فعالانه این گروه مراجعه کننده آشنا کرده است.
با بیش از 4 ساعت منابع آنلاین، این کتاب چند رشته‌ای از مطالعات موردی و مثال‌هایی استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه تنوع نیازها به تنوع رویکردها و مهارت‌ها از طریق تنظیمات مختلف نیاز دارد. خواندن این برای کارآموزان و شاغلین در مشاوره، مددکاری اجتماعی، حرفه های بهداشتی و آموزش ضروری است.
چه چیزی در این نسخه جدید است؟
-پوشش مدل های سلامت روان/بیماری
-بیشتر در مورد نظریه های دلبستگی
-توضیح بیشتر و مقدمه ای جدید با تمرکز بر رویکرد پیشگیرانه
-فصل جدیدی در ذهن آگاهی
-منابع آنلاین بیشتری به وب‌سایت همراه اضافه شده است، از جمله ویدیوهای اضافی و پیوندهایی به دستورالعمل‌های اخلاقی کلیدی
منابع آنلاین
برای دانش‌آموزان: این نسخه با بیش از 4 ساعت محتوای ویدیویی ارائه می‌شود که مفاهیم کلیدی را در عمل نشان می‌دهد تا به شما در گسترش یادگیری کمک کند.
برای مدرسان: همراه کتاب، فایل‌های PDF قابل دانلود یک برنامه آموزشی 12 جلسه‌ای مشاوره همسالان نوجوان که توسط نویسندگان تهیه شده است وجود دارد.

کتاب مشاوره ی نوجوانان

کاترین گلدارد
کاترین گلدارد (Kathryn Geldard) روانشناس آمریکایی در زمینه مشاوره ارتباطی برای کودکان، جوانان و خانواده ها می باشد.
قسمت هایی از کتاب مشاوره ی نوجوانان (لذت متن)
نوجوانی چیست؟ نمی توان این پرسش را پاسخی دقیق .داد محتمل است در هر فرهنگی تعریفی متفاوت داشته باشد. نوجوانی از دید ما مرحله ای از زندگی میان دوران کودکی و بزرگسالی است نوجوانی دوره ای از تحول انسان است که فرد باید از وابستگی به استقلال و بلوغ برسد و از عضو خانواده به عضویت گروه همسالان درآید تا بتواند همانند بزرگسالان به تنهایی زندگی اش را اداره کند کال) و دیگر همکاران (۲۰۰۲) نوجوانی تغییر از دوران کودکی به بزرگسالی است که در بردارنده ی تحول تدریجی یا دگرگونی فرد است چنین تغییراتی در فرهنگهای مختلف، تفاوتهایی دارند. برای مثال در برخی فرهنگها برای کودکان نقش بزرگسالان را شبیه سازی می کنند و توقع دارند کودکان از انجام وظایف شغلی شان خرسند باشد چرا که برای رفاه خانواده است؛ اما در برخی فرهنگها نوجوانان چندین سال پیش از کار آموزش می بیند در چنین فرهنگی افراد آموزش میبینند در چنین فرهنگی به احتمال فراوان تحول از دوران کودکی تا بلوغ برای نوجوان کمتر چالش برانگیز است (جورج هربرت مید، ۱۹۷۵).