کتاب ترقی در محیط کار مجازی

How to Thrive in the Virtual Workplace
کد کتاب : 82313
مترجم :
شابک : 978-6222543167
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

«رابرت گلیزر» از نویسندگان پرفروش USA Today

معرفی کتاب ترقی در محیط کار مجازی اثر رابرت گلیزر

کتاب «ترقی در محیط کار مجازی» اثری نوشته «رابرت گلیزر» است که نخستین بار در سال 2021 به چاپ رسید. این کتاب در دو بخش نوشته شده است: بخش اول برای کارمندان، و بخش دوم برای کارفرمایان یا مدیران عامل. البته خواندن هر دو بخش برای تمام مخاطبین مفید است و به آن ها کمک می کند با هر دو روی سکه «دورکاری» آشنا شوند. «گلیزر» بیان می کند هنگام کار کردن در خانه، کنترلی کامل بر محیط، و کنترلی نسبی بر چگونگی زمانبندی روز خود داریم، اما کنترل چندانی بر این که کارفرما چگونه تیم های کاری را ساختاربندی و مدیریت می کند و به روابط شکل می دهد، در اختیارمان نیست. کتاب «ترقی در محیط کار مجازی» میزانی قابل توجه از اطلاعات و توصیه های مفید را در قالبی ساده و همه فهم ارائه می کند.

کتاب ترقی در محیط کار مجازی

رابرت گلیزر
رابرت گلیزر موسس و مدیرعامل Acceleration Partners، یک آژانس بازاریابی شریک جهانی و دریافت کننده جوایز متعدد صنعت و فرهنگ شرکت، از جمله جوایز انتخاب کارکنان Glassdoor در دو سال متوالی است.
نکوداشت های کتاب ترقی در محیط کار مجازی
A highly actionable book.
کتابی فوق العاده کاربردی.
Amazon Amazon

A timely, practical, and highly informative guide to effective techniques for remote work.
راهنمایی بهنگام، کاربردی و بسیار آموزنده درباره تکنیک های کارآمد در دورکاری.
Library Journal Library Journal

A positive outlook for a trend fast becoming commonplace reality.
چشم اندازی مثبت از گرایشی امروزی که به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت متداول است.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب ترقی در محیط کار مجازی (لذت متن)
وقتی «سوفی پری بیلینگز» تصمیم گرفت دورکار شود، تمام کسانی که او را می شناختند، دلواپس شدند. او در مورد تصمیمش توضیح داد و گفت: «به هرکی گفتم قراره دورکار بشم، نگرانم شد؛ خانواده ام، دوستام و همه؛ چون من یه آدم اجتماعی ام. عاشق اینم که کنار مردم باشم.»

همکاران «پری بیلینگز» مطمئن بودند که کار در منزل، او را منزوی می کند؛ به خصوص به این دلیل که او تنها فرد در جمع دوستانش بود که چنین کاری را انجام می داد؛ اما او با وجود این که هیچ تجربه ای در کار مجازی نداشت، قطعا احساس می کرد از آن لذت می برد؛ بنابراین دل به دریا زد.

او در گذشته تجربه های خوبی از کار در دفتر داشت، ولی آخرین کار دفتری اش، محیطی دیوانه کننده داشت که گویی تقلیدی مسخره از محل کار هزاره سوم بود. او شش ماه در دفتری بزرگ کار کرد؛ در یک طبقه با پنجاه همکار پشت میزهای طویل کار می کرد و با عوامل مزاحم بی پایان سر و کله می زد.