کتاب همسر مناسب شما

Just Your Type
کد کتاب : 82509
مترجم :
شابک : 978-9647002523
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب همسر مناسب شما اثر پل دی تیگر

کشف کنید که چگونه اسرار تیپ شخصیتی می تواند زندگی عاشقانه شما را زنده کند! بیاموزید که چرا تیپ ساکت و قوی شما در بیان احساساتش مشکل دارد. یا اینکه چرا رمانتیک ناامید واقعا توسط ستاره های چشمانش کور شده است. چه در حال ارزیابی یک رابطه جدید باشید و چه به دنبال تقویت رابطه ای که دارید، این راهنمای عالی بینش تازه ای را در مورد اسرار عشق ارائه می دهد.

باربارا بارون-تایگر و پل تایگر توضیح می‌دهند که این جنسیت نیست، بلکه تیپ شخصیتی است - تمایل طبیعی شما به رفتارهای برون‌گرا یا ساکت که بر نحوه روابط زن و مرد حاکم است. آنها با تکیه بر بیست سال تجربه و همچنین تحقیقات جدید پیشگامانه، هر آنچه را که باید در مورد تیپ شخصیتی بدانید توضیح می دهند و رویکردی فردی برای بهبود زندگی عاشقانه شما ارائه می دهند. هنگامی که متوجه شدید که کدام تیپ شخصیتی شما و شریک (یا شریک بالقوه) شما را به بهترین شکل توصیف می کند، الگوهای رفتاری خود را می شناسید، در مورد نقاط قوت و ویژگی های شریک زندگی خود بیشتر می فهمید و یاد می گیرید.

کتاب همسر مناسب شما

پل دی تیگر
پل دی تیگر یک متخصص بین المللی در زمینه شخصیت شناسی است. پل، موسس و اولین مدیر موسسه The New England Type، شخصاً هزاران مدیر، رهبر تیم، متخصصان منابع انسانی، مشاوران شغلی، روانشناسان، وکلا و مربیان را آموزش داده است.