کتاب رازهایی درباره ی زنان

What Women Want Men to Know
(که هر مردی باید آن ها را بداند)
کد کتاب : 29968
مترجم :
شابک : 978-9645885890
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 686
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آنچه زنان می خواهند مردان بدانند
What Women Want Men to Know
کد کتاب : 36919
مترجم :

شابک : 978-9644181801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهایی درباره ی زنان اثر باربارا دی آنجلیس

"رازهایی درباره ی زنان" که هر مردی باید آن ها را بداند، اثر دیگری است از "باربارا دی آنجلیس"، نویسنده ی محبوب و پرفروش که در زمره ی پربارترین کتاب های او قرار می گیرد. ممکن است شما برنامه های تلویزیونی "باربارا دی آنجلیس" را دیده باشید و توصیه های وی را پیرامون روابط، در کتاب های دیگرش خوانده باشید؛ اکنون این متخصص روابط انسانی در "رازهایی درباره ی زنان"، تمام رمز و راز هایی را که یک زن مایل است مرد درباره ی عشق ورزیدن و درک او در زندگی بداند، آشکار می کند. "رازهایی درباره ی زنان" همان کتابی است که تمام زنان آرزو داشتند یک نفر آن را به نگارش در آورد، کتابی که زنان آن را برای درک بهتر خود می خوانند و کتابی که می توانند آن را با اعتماد به نفس به شریک زندگیشان معرفی کنند تا به آن ها توضیح دهد که یک زن چه احساسی نسبت به ارتباطات، عشق ورزی و صمیمت دارد.
در "رازهایی درباره ی زنان" از "باربارا دی آنجلیس"، زنان و مردان خواهند آموخت که سه نیاز پنهان هر زن کدام است؛ هفت باور نادرست که مردان درباره ی زنان دارند و چرا این باورها اشتباه اند؛ چطور از تبدیل یک زن کاملا سالم و عاقل به یک دیوانه زنجیری اجتناب کنیم؛ بیست نکته ی برتر در سرد و گرم شدن زنان در روابط؛ ده عادت ارتباطی مردان که زنان را عصبی می کند؛ رموز جنسی که نیاز است مردان درباره ی زنان بدانند؛ چطور درگیری ها را به همکاری تبدیل کنیم؛ فنونی برای این که یک عاشق تمام عیار باشیم و مطالب فوق العاده ی دیگر.
اگر یک مرد هستید "رازهایی درباره ی زنان" را بخوانید تا بدانید چطور می توانید رویاهای یک زن را محقق کنید و اگر یک زن هستید این کتاب را بخوانید تا دلیل رفتارهایتان را بدانید و رابطه ای بسازید که همیشه خواهانش بودید.

کتاب رازهایی درباره ی زنان

باربارا دی آنجلیس
دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه ی تحول فردی یکی از بهترین ایده های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست. با...
قسمت هایی از کتاب رازهایی درباره ی زنان (لذت متن)
خطاب به مردها: می دانم به رغم تلاش های من برای توضیح این اولویت زن ها، حتما پیش خودتان غر می زنید که: «چرا کیک عشق زن ها شباهت بیشتری به کیک عشق ما ندارد» یک برش کوچک مختص عشق و بقیه ی برش ها برای دیگر نواحی زندگی. این منطقی تر و عاقلانه تر است. چرا زن ها باید این قدر توجه و وقت خود را برای ما صرف کنند؟ چرا باید برای حرف زدن با او جدول هایی را از بر کنم؟ چرا این قدر همه چیز مشکل است؟ این شکایت خاطره ای را که مربوط به چند سال گذشته است برایم زنده می کند. در رابطه ای جدی با مردی بودم که او را خیلی دوست داشتم. مشغول یکی از آن بحث های داغ درباره ی خودمان بودیم. از آن بحث هایی که وسط آن مردها دوست دارند فرار کنند. سعی داشتم به او توضیح دهم که چرا نیاز دارم بیشتر مرا از خود مطلع کند، برای باهم بودنمان برنامه ریزی کند، و همین طور روزها بدون آن که اطلاعی بدهد، ناپدید نشود. او در سکوت به صحبت هایم گوش کرد و سپس با ناراحتی گفت: «چرا سرت به زندگی خودت نیست و این قدر به من فکر می کنی؟» ای کاش مشغول کارها، پرونده ها و علایق خودت بودی و بعد اگر اتفاق می افتاد که زنگی به تو بزنم، می گفتی: «اوه، سلام، چقدر خوشحال شدم زنگ زدی، چند دقیقه است که سرم خیلی شلوغ است. خب، حالت چطوره؟» اما هر وقت که به تو زنگ می زنم، هیجان زده می شوی و هر وقت هم که نمی زنم ناراحت می شوی و قضیه راخیلی بزرگ می کنی. چرا نمی توانی مشغول کارهای خودت باشی و چرا این قدر به من فکر می کنی؟» به شوخی به او گفتم: «به عبارت دیگر شما از من می خواهید که یک مرد باشم. اینطور نیست؟» پاسخ داد: «نه، من چنین چیزی نگفتم. من فقط گفتم که ای کاش فکرت این قدر روی عشق متمرکز نبود.» به او گفتم: «همین که گفتم. تو می خواهی من مثل مردها باشم.»