کتاب تاریخ قرن بیستم

Twentieth Century History For Dummies
کد کتاب : 82770
مترجم :
شابک : 978-9647114806
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 474
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ قرن بیستم اثر شون لنگ

قرن بیستم تغییرات انقلابی را در جهان و زندگی ما به ارمغان آورد: جمعیت انسانی جهان سه برابر شد، سفرهای فضایی به واقعیت تبدیل شد، دو جنگ جهانی و انبوهی از درگیری‌های دیگر روی داد، و پیشرفت‌های عظیم در علم، فناوری و ارتباطات منجر به جهان جهانی شده ای که امروز می شناسیم. گام های عظیمی برای از بین بردن تبعیض گسترده، از جنبش حق رای زنان که منجر به حق رای زنان در کشورهای غربی می شود، تا جنبش حقوق مدنی در ایالات متحده که جداسازی نژادی را به چالش می کشد، برداشته شد. چشم انداز سیاسی با روسای جمهور کاریزماتیک و رسوایی در کاخ سفید، اولین نخست وزیر زن در بریتانیا، دیکتاتورهایی که با مانیفست های مختلف در سراسر جهان کار می کنند، درگیری های خاورمیانه و تغییر توازن سیاسی و اقتصادی هیجان های زیادی را به وجود آورده است. ابرقدرت ها. پیشرفت های فناوری منجر به پذیرش و وابستگی جهانی به خودروها، رایانه ها، موبایل شده است.
همه اینها و خیلی، خیلی بیشتر در یک صد سال اتفاق افتاد - ما از کجا زمان انجام این همه کار را پیدا کردیم؟! این کتاب همه چیز را می گوید...

کتاب تاریخ قرن بیستم

شون لنگ
دکتر شون لنگ (Sean Lang) دانش‌آموخته‌ی تاریخ در دانشگاه اکسفورد و نویسنده‌ی دو کتاب پر فروش تاریخ انگلستان For Dummies و تاریخ اروپا For Dummies است. او همچنین از ویراستاران نشریه‌ی Twentieth Century History Review است و برای بحث درباره‌ی موضوعات تاریخی در رادیو و تلویزیون حضوری مستمر دارد.