کتاب مامای آلمانی

A Woman of War
کد کتاب : 83694
مترجم :
شابک : 978-6227741247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مامای آلمانی اثر مندی روبوتام

داستان در آلمان سال ۱۹۴۴ و دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. آنکه هاف یک ماما است. او از اردوگاه‌های کار اجباری برای خدمت به خود پیشوا برده شده است و قرار است به عنوان ماما در یکی از حلقه‌های نزدیک هیتلر منصوب شود. او می‌داند اگر امتناع کند، خانواده‌اش خواهند مرد.
آنکه که بین وظیفه‌اش به‌عنوان مراقب و نفرتش از رژیم نازی اسیر شده است، وارد زندگی‌ای می‌شود که هرگز فکر نمی‌کرده درگیرش شود. او متوجه می‌شود که بسیاری از کسانی که در آن منطقه‌اند به اندازه او گرفتار شده‌اند. در همین زمان او عاشق مردی می‌شود که دنیای او را پیچیده‌تر می‌کند.
خیلی زود، این زوج با یک تصمیم غیرممکن روبه‌رو می‌شوند که عواقب آن می‌تواند مرگبار باشد. آیا عشق ممنوعه آنها می‌تواند از وحشت جنگ جان سالم به در ببرد؟

کتاب مامای آلمانی

مندی روبوتام
من از نه سالگی رویای نوشتن کتابی را در سر داشتم، زمانی که «هریت جاسوس» را خواندم و دفترچه‌ام را دور زمین بازی مدرسه حمل کردم تا شبیه یک نویسنده مناسب به نظر برسم. با این حال، روزنامه‌نگاری و بچه‌ها من را رها کرده بودند، که باعث شد به مامایی بروم و سال‌ها بیشتر از صفحه‌کلیدم دور شوم. من با گذراندن دوره کارشناسی ارشد در نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد بروکس، دوباره در دنیای کلمات غوطه ور شدم، و اکنون عاشق زندگی یک نویسنده تمام وقت، با داستان های تولد، مرگ و...