کتاب از جنس ستاره ها

What Stars Are Made of
کد کتاب : 85071
مترجم :
شابک : 978-6222741358
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب از جنس ستاره ها اثر سارا الن

اولین کتاب نویسنده سارا آلن، رمانی بی‌نقص و دل‌انگیز درباره بزرگ شدن، یافتن خود و دوست داشتن مردم با همه چیزهایی که از آن ساخته شده‌اند می باشد.
لیبی مونرو دوازده ساله در علم، خوش بین بودن و صحبت کردن با دوستان مشهور و موفق وعالی است (خوب، شاید آخرین مورد فقط در ذهن او باشد). او در نواختن پیانو، یک جا نشستن، یا فهمیدن اینکه چگونه حرف درست را در زمان مناسب در زندگی واقعی بگوید، عالی نیست. لیبی با سندرم ترنر به دنیا آمد و این بعضی چیزها را سخت می کند. اما او افراد زیادی دارد که او را دوست دارند و این او را بسیار خوش شانس می کند.
وقتی خواهر بزرگش نونی به او می گوید که باردار است، لیبی هیجان زده می شود - اما نگران است. نونی و همسرش در سیاهچاله مالی قرار دارند و لیبی می داند که نوزادان همیشه سالم به دنیا نمی آیند. بنابراین او با کیهان معامله می‌کند: او در مسابقه‌ای با پروژه‌ای درباره سیسیلیا پین، اولین کسی که کشف می‌کند ستاره‌ها از چه چیزی ساخته شده‌اند، شرکت می‌کند. اگر او جایزه بزرگ را برد و تمام آن پول را به خانواده نونی بدهد، آنوقت بچه عالی خواهد شد. آیا او آنچه را که برای مراقبت از خواهری که همیشه از او مراقبت کرده است، دارد؟ و چه چیزی لازم است تا جهان متوجه شود؟

کتاب از جنس ستاره ها

سارا الن
سارا آلن نویسنده کتاب از چه ستاره‌ها ساخته شده‌اند است و همچنین در مجله The Evansville Review، Cicada و WritersDigest.com منتشر شده است. او در کوه‌های یوتا بزرگ شد، جایی که یک MFA گرفت، و چون کمی دیوانه است، اکنون مشغول کار بر روی دومین MFA در مناطق استوایی فلوریدا است. به غیر از نوشتن شعر و کتاب برای کودکان، او را می توان در حال خواندن آهنگ های نمایشی با صدای بلند، تماشای مستندهای دیوید آتنبرو یا، مانند اولیویا و روث، در جستجوی گنج یافت. می توانید او را در توییتر و اینستاگرام ...
نکوداشت های کتاب از جنس ستاره ها
ibby's sparkling first-person narrative is directed straight at the reader, and her optimism is infectious
روایت اول شخص درخشان ایبی مستقیما متوجه خواننده می شود و خوش بینی او مسری است.
Booklist Booklist

Allen deftly sketches the dynamics of Libby’s close-knit family, conveying Libby’s anxiety when her older sister Nonny’s pregnancy develops complications. . .This witty novel’s heroine proves winning, whether or not she gains top prize.
آلن به طرز ماهرانه ای پویایی خانواده صمیمی لیبی را ترسیم می کند و نگرانی لیبی را از زمانی که حاملگی خواهر بزرگترش نونی دچار عوارض می شود، به او منتقل می کند. . قهرمان این رمان شوخ آمیز برنده شدنش را ثابت می کند، خواه جایزه اصلی را کسب کند یا نه.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب از جنس ستاره ها (لذت متن)