کتاب لالا کن خرگوشی

Tickle My Ears
تعاملی خرگوشی (من و سرگرمی)
کد کتاب : 85072
مترجم :
شابک : 978-6222743727
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب لالا کن خرگوشی اثر یورگ موله


پرفروش ترین کتاب تعاملی قبل از خواب برای کودکان نوپا.
این کتاب شیرین و ساده از کودکان دعوت می‌کند تا با کمک به خواباندن شخصیت اصلی داستان با یک فعالیت سرگرم‌کننده در هر صفحه، در مراسم جدید جذاب خرگوش کوچولو شرکت کنند.
داره دیر میشه و خرگوش کوچولو باید بخوابه. آیا می توانید به او کمک کنید؟ وقتی خرگوش کوچولو می پرسد "گوش هایم را قلقلک بده؟" یک مراسم فوق العاده جدید قبل از خواب آغاز می شود: دستان خود را بزنید، بالش را پر کنید، گوش های خرگوش کوچولو را قلقلک دهید، پشت او را نوازش کنید، روکش ها را بالا بکشید و یک بوسه شب بخیر. و فراموش نکنید که چراغ را خاموش کنید: کلید اینجاست!
این کتاب برای خواندن با صدای بلند طراحی شده است، این یک کتاب سرگرم کننده و غافلگیرکننده است که به کودکان نوپا و پیش دبستانی در مورد روتین های قبل از خواب می آموزد و یک هدیه مناسب برای تولد نوزاد یا تولد نوزاد می سازد.
"یک کتاب تعاملی شگفت انگیز قبل از خواب برای کودکان و خرگوش های کوچک." - اکسل شفلر
یورگ موله در سال 1973 در فرانکفورت آم ماین متولد شد و در مدرسه طراحی آفنباخ و École Nationale Supérieure des Arts Décoratifs در پاریس تحصیل کرد. او امروز در فرانکفورت زندگی می کند و به عنوان تصویرگر مستقل برای ناشران کتاب، مجلات و روزنامه ها کار می کند.

کتاب لالا کن خرگوشی

یورگ موله
یورگ موله (Jörg Mühle) (متولد فرانکفورت در سال 1973) یک تصویرگر مستقل و نویسنده کتاب های کودکان است. او در Hochschule für Gestaltung Offenbach am Main و در École nationale supérieure des arts decoratifs در پاریس تحصیل کرد.موله با کتاب هیئت مدیره Nur noch kurz die Ohren kraulen؟ (به انگلیسی توسط Gecko Press با عنوان Tickle My Ears منتشر شده است) که بیش از شصت هزار نسخه در آلمان به فروش رسیده و به شش زبان ترجمه شده است.
نکوداشت های کتاب لالا کن خرگوشی
A beautifully illustrated and delightful book which encourages interaction from the reader
"کتابی با مصور زیبا و لذت بخش که تعامل خواننده را تشویق می کند
Children’s Books Ireland Reading Guide

A wonderful interactive bedtime book for children and little rabbits
یک کتاب تعاملی فوق العاده قبل از خواب برای کودکان و خرگوش های کوچک
Axel Scheffler

قسمت هایی از کتاب لالا کن خرگوشی (لذت متن)