کتاب یک نفس عمیق بکش

Take A Deep Breath
احساسات من
کد کتاب : 85874
مترجم :
شابک : 978-6004776318
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب یک نفس عمیق بکش اثر سو گریوز

این کتاب یکی از گوشه‌های زیبای مجموعه‌ی گرانبها "رفتارها و احساسات من" است. این مجموعه بزرگترین ثروتی است که می‌توان به کودکان عطا کرد؛ یاد دادن به آن‌ها که چگونه احساسات خود را بهتر درک کنند و به دیگران هم اجازه دهند که احساسات خود را به اشتراک بگذارند.

هدف این مجموعه، ایجاد تحول در جهان داخلی کودکان است. این سری از کتب مفهومی برای کودکان تعبیه کرده تا احساسات و افکار خود را به درستی ادرار کرده و در ارتباط با دیگران احترام و توجه لازم را قائل شوند. از طریق خواندن این کتاب‌ها، کودکان با مهارت‌های مهمی آشنا می‌شوند که به آن‌ها در مواجهه با چالش‌های زندگی کمک می‌کند.

این مجموعه کتب روانشناسان و تربیت‌کاران با تجربه تالیف کرده‌اند و محتوای آن به سادگی و در قالب داستان‌های دل‌نشین و جذابی ارائه شده است. هر کتاب از این مجموعه به یک موضوع خاص در ارتباط با احساسات و رفتارها اختصاص داده شده و کودکان را در راهی مفهومی و سرگرم‌کننده همراهی می‌کند.

در این مجموعه، کودکان به مفاهیمی همچون تعامل اجتماعی، همدردی، احترام، تفاهم، و تعامل با دیگران آشنا می‌شوند. این کتب به کودکان ابزارهایی را ارائه می‌دهند تا بتوانند با هویت و احساسات خود آشنا شوند و در ارتباطات خود توانایی بهبود بیابند.

بنابراین، این مجموعه ارزشمند به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از خود و دیگران پیدا کنند و در دنیای پر از احساسات، با مهارت‌های ارتباطی قوی‌تری پیش بروند.

کتاب یک نفس عمیق بکش

سو گریوز
سو گریوز یک معلم سابق و یک نویسنده منتشر شده است. او داستان های تخیلی و غیرداستانی را برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان می نویسد. سو متاهل و دارای چهار فرزند و دو نوه است. او عاشق بازی گلف، نقاشی آبرنگ و قدم زدن در حومه اطراف خانه اش در انگلستان است.
قسمت هایی از کتاب یک نفس عمیق بکش (لذت متن)
نیکو و روبی داشتند می رفتند مدرسه. بعد روبی الکس را دید که داشت با سگش ، جت ، قدم میزد. روبی از سگ ها خوشش نمی آمد. می گفت همه سگ ها ترسناک هستند برای همین پشت سر مامانش قایم می شد. مامان گفت جت سگ مهربانی است. گفت که جت فقط می خواهد با او دوست شود. مامان به روبی گفت که آرام باشد و یک نفس عمیق بکشد.
متن کتاب