کتاب روان شناسی و آموزش افراد استثنایی

Psychology and education of people with special needs
(رویکرد شخص محور در تشخیص، مداخله و درمان افراد با نیازهای خاص)
کد کتاب : 85980
شابک : 978-6003090897
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روان شناسی و آموزش افراد استثنایی اثر پرویز شریفی درآمدی

مولف در این کتاب تلاش نموده دانشجویان، کمک متخصصان، معلمان و کلیه دست­اندرکاران آموزش ویژه را به گونه­ای هدایت کند که آنان بتوانند بر مبنای اصول و بنیان­های روان‌شناختی، تصمیمات اساسی در تشخیص، آموزش و توانبخشی افراد استثنایی اتخاذ کنند و به آن مبادرت ورزند.
هدف از نگارش این کتاب، گردآوری و تالیف اطلاعات اساسی مورد نیاز در یک منبع به منظور کمک به اهل فن، دانشجویان روان‌شناسی و آموزش و توانبخشی افراد استثنایی است تا با دریافت اطلاعات هرچند فشرده امّا نسبتا کامل و با آخرین اطلاعات به روز شده، بتوانند با صورت بندی افراد با نیازهای خاص آشنا شده و با رویکردی شخص- محور، با مسائل و مشکلات افراد استثنائی رویارویی بهینه­ای داشته باشند.

کتاب روان شناسی و آموزش افراد استثنایی

پرویز شریفی درآمدی
دکتر پرویز شریفی درآمدی هستم، استاد تمام دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی. از سوابق تحصیلی خود می توانم به اخذ مدرک دکترا در سال ۱۳۷۸ در رشته ی روانشناسی کودکان استثنایی از دانشگاه تربیت مدرس اشاره کنم. از جمله فعالیت هایی که تا کنون در زمینه ی آموزشی و پژوهشی داشته ام نیز می توانم به برگزاری کارگاه های آموزشی، تألیف و ترجمه ی کتاب هایی تحت عناوین “مقدمه ای بر هنر درمانی خانواده محور و کودکان مبتلا به اختلال های طیف اوتیسم” (تألیف، ۱۳۹۵)، “در مسیر درمان...
دسته بندی های کتاب روان شناسی و آموزش افراد استثنایی