کتاب ستاره ی دنباله دار در سرزمین مومین

Comet in Moominland
ماجراهای شگفت انگیز مومین ها، موجودات خیالی و دوست داشتنی ...
کد کتاب : 86005
شابک : 978-6005317145
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1946
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ستاره ی دنباله دار در سرزمین مومین اثر تووه یانسون

کتاب مصور حاضر، داستانی سوئدی است که با زبانی ساده و روان برای کودکان و نوجوانان نگاشته شده است. در این داستان «مومین ترول» تصمیم می‌گیرد از این قضیه سر دربیاورد که آیا ستاره دنباله‌دار همه‌چیز را نابود خواهد کرد یا نه. بنابراین، به همراه «اسنیف»، عازم یک سفر اکتشافی می‌شود که قرار است سفری ماجراجویانه و هیجان‌انگیز باشد.

کتاب ستاره ی دنباله دار در سرزمین مومین

تووه یانسون
تووه ماریکا یانسون، زاده ی 9 آگوست 1914 و درگذشته ی 27 ژوئن 2001، نویسنده ی کتاب های مصور، تصویرساز، نقاش و رمان نویس فنلاندی بود.یانسون در خانواده ای هنری به دنیا آمد و از سال 1930 تا 1938 به تحصیل در رشته ی هنر در شهرهای استکهلم، هلسینکی و پاریس پرداخت. او در سال 1943، انتشار داستان های کوتاه و مقالاتش را شروع کرد و همزمان، به تصویرسازی های گرافیکی نیز اشتغال داشت. یانسون از بعد از این زمان، باقی عمر خود را صرف نویسندگی و خلق آثار هنری کرد.تووه یانسون سرانجام در سن 86 سالگی چشم از جهان فرو ...
قسمت هایی از کتاب ستاره ی دنباله دار در سرزمین مومین (لذت متن)
«خانواده «مومین» چندهفته ای بود که توی دره ای که خانه شان را بعد از آن سیل وحشتناک در آنجا پیدا کرده بودند، زندگی می کردند. دره شگفت انگیزی بود، پر از حیوانات کوچولوی شاد و درختان پر گل».