کتاب چگونه یک فروشنده سازمانی(B2B) موفق باشیم

Chegoone
کد کتاب : 86622
شابک : 978-6006982885
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه یک فروشنده سازمانی(B2B) موفق باشیم اثر امیرمصطفی اعرابی پور

کتاب حاضر - چگونه یک فروشنده‌ی سازمانی (B2B) موفق باشیم - کتابی است تألیفی. به همین دلیل، به جای مطالعه‌ی صفحات زیاد، خلاصه و کوتاه، اما جامع به سراغ یک الگو و نمودار رفته است.

تک‌نموداری که این مدل و الگو را در کتاب معرفی می‌کند، فوق‌العاده است و بخوبی در حافظه باقی می‌ماند. همین شیوه یعنی بهره‌مندی از نمودار، امتیاز بارز این کتاب است. فروشندگان علاقه‌مند می‌توانند در پی هر بار مذاکره‌ی فروش، این نمودار را نصب‌العین خود قرار دهند و موقعیت خودشان را ارزیابی کنند. اینکه کجای نمودار قرار دارند، و باید چه رفتاری را اجرا کنند؟

نمودار به "ابعاد بنیادین فروش" می‌پردازد و چهار مولفه را معرفی می‌کند که عبارتند از: نیاز، ریسک، راهکار، و قیمت.

سپس چرخه‌ی تصمیم‌گیری خرید مشتری آمده است. در این چرخه، آنچه اهمیت دارد بالانس و تعادلی است که فروشنده باید در هر مرحله به اجرا درآورد. فروش در مجموع در سه فاز آغاز و پایان می‌یابد.

کتاب چگونه یک فروشنده سازمانی(B2B) موفق باشیم

امیرمصطفی اعرابی پور
امیرمصطفی اعرابی پور متولد 1357 ، در رشته‌ی کامپیوتر تحصیل کرده و در ابتدای راه، یکی از ده فعال برتر ایران در زمینه‌ی تعمیرات سخت‌افزارهای کامپیوترهای شخصی بود. امیر از سال ۱۳۸۰ وارد شرکت همکاران سیستم شد و بعد از دو سال پیاده‌سازی راهکارهای نرم‌افزاری، به‌عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجوعه به کار خود ادامه داد.با توجه به رویکرد و علاقه‌مندی امیر به فروش و بازاریابی، حدود ۱۰ سال مدیر فروش گروه همکاران سیستم بود و در این مدت از دانشگاه علم و صنعت ای...
دسته بندی های کتاب چگونه یک فروشنده سازمانی(B2B) موفق باشیم