کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

Feeling Is The Secret
کد کتاب : 87732
مترجم :
شابک : 978-6227741346
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 58
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب احساس کلید تحقق آرزوست اثر نویل گادارد

کتاب «احساس کلید تحقق آرزوست» مجموعه کاملی از درس‌های نویل گدارد را برای شما به ارمغان می‌آورد. یاد بگیرید که چگونه آگاهانه واقعیت خود را بسازید!
این کتاب بهترین منطق و احساساس را در مورد زندگی در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از تخیل خود برای ایجاد واقعیت، زندگی خود را متحول کنید!
اگر از بیان فعلی خود در زندگی ناراضی هستید، تنها راه تغییر آن این است که توجه خود را از چیزی که به نظر شما بسیار واقعی به نظر می رسد، دور کنید و با هوشیاری به چیزی که می خواهید باشید، بروید. شما نمی توانید به دو ارباب خدمت کنید، بنابراین توجه خود را از یک وضعیت آگاهی (آن چیزی که نمی خواهید تجربه کنید) و قرار دادن آن بر دیگری (آن چیزی که می خواهید تجربه کنید) متحول کنید.
رویدادها به این دلیل اتفاق می‌افتند که فعالیت‌های تخیلی نسبتا پایدار آن‌ها را ایجاد کرده‌اند، و تنها تا زمانی که چنین حمایتی دریافت می‌کنند، به حیات خود ادامه می‌دهند. وقتی انسان راز تخیل را حل کند به راز علیت پی برده است و آن این است که: تخیل واقعیت را می آفریند.

بنابراین، انسان آگاه به آنچه می‌اندیشد، می‌داند چه می‌آفریند; بیشتر و بیشتر متوجه می شود که درام زندگی تخیلی است - نه فیزیکی. یک تخیل بیدار با یک هدف کار می کند. مطلوب را ایجاد و حفظ می کند و نامطلوب را دگرگون می کند یا از بین می برد.

کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

نویل گادارد
نویل لنچلوت گودارد (1972-1985) یک پیامبر، معلم بسیار تأثیرگذار و نویسنده بود. او خود را بعنوان متافیزیک، با هیچ آموزه ای از "ism" یا "فکر جدید" که معمولاً توسط این گروه های جمعی تبلیغ می شود، ارتباط نمی داد.
قسمت هایی از کتاب احساس کلید تحقق آرزوست (لذت متن)
پذیرش غایت به طور خودکار ابزار تحقق را اراده می کند. در این مورد هیچ اشتباهی نکنید. اگر هنگام آماده شدن برای خواب، آگاهانه خود را در حالت خواستۀ تحقق یافته احساس نکنید، مجموع عکس العمل ها و احساسات بیداری در روز را با خود به ضمیر ناخودآگاه خواهید برد و در هنگام خواب، طرز تجلی آن ها برای فردا و به شما دیکته می شود. شما با این باور که یک عامل آزاد هستید، برمی خیزید و متوجه نمی شوید که هر عمل و رویداد در روز توسط تصور شما از خود در هنگام خواب از پیش تعیین شده است. پس تنها آزادی شما، آزادی در واکنش است. در انتخاب احساس و واکنش خود به نمایش روز آزاد هستید، اما نمایش، یعنی کردار، رویدادها و ماوقع روز، قبلا مشخص شده است.